elektryczny ślizg - pytanko

Cześć
Do balsowego kadłuba (projekt własny) wsadziłęm speed-a 600 (ripmax
light), ze śrubš fi 37,5 (dała ona najwyższš szybkość). Silnik zasilam
ośmioma ogniwami. Jeżeli chodzi o szybkość to jestem średnio zadowolony
i myślę o jakimś mocniejszym silniku, nie za drogim.... może 600
race???? co myślicie???
Jednak nie to jest najważniejsze. Otóż mam taki problem, że przy ostrych
skrętach słychać potworne wycie silnika, a model traci szybkość.
Myślałem, że ster wprowadza zaburzenie za pędnikiem (śruba pracuje w
mgle wodnej) i odunięcie go pomoże. Jednak efekt był mierny. Czy to
normalne zajwisko??? i jak z nim walczyć????
Trzecia kwestia to piekeilny balsowy kadłub.... do rozpaczy doprowadza
mnie niska wytrzymałość mechaniczna... czy może wiecie kto ma jakšś
fajnš formę i klepie odbitki na sprzedaż???? chodzi mi kadłub pod
speeda 600
pozdrawi i dziękuję
wojciech litwin
Reply to