Cyfr├│wka do modelu (??)

Drodzy Koledzy, poszukuję niedrogiej cyfrówki, możliwie jak najlżejszej, opartej na przetworniku CCD, która by umożliwiała nagrywanie filmów z dźwiękiem
25-30kl/s. Chodzi oczywi┼Ťcie o modelarsko-lataj─ůce zastosowanie :-) Czy mo┼╝e znacie co┼Ť sprawdzonego pod tym k─ůtem ?
Pozdrowienia, Tomek
Add pictures here
Ôťľ
Witam mnie tez cos takiego interesuje :) Marek S
Add pictures here
Ôťľ
Witam Zastrzegam si─Ö, i┼╝ w temacie foto nie mam zadnych do┼Ťwiadcze┼ä, ale tu: http://www.rcabc.com/product_info.php?cPath=4_30&products_id 2 maj─ů, pono─ç wersja specjalnie do modeli.

Ôťľ

Mam tak─ů od niedawna. Na razie nie by┼éo czasu, ┼╝eby porz─ůdnie przetestowa─ç, ale pierwsze pr├│by wypad┼éy obiecuj─ůco. Po┼é─ůczenie kamery video, aparaciku cyfrowego, dyktafonu i pendrajva USB. Zapis na karcie SD lub w pami─Öci w┼éasnej. Dedykowane specjalnie do modeli RC. G┼é├│wna zaleta - ma┼éa masa. Lata┼éa nawet podczepiona pod brzuchem Lamy. Dzi─Öki malutkiemu lusterku oswracajacemu obraz o 90 st mocuje si─Ö do modelu w pozycji "le┼╝─ůcej" dzi─Öki czemu opory powietrza s─ů minimalne. Ma nawet prosty celownik pozwalaj─ůcy filmowa─ç i robi─ç fotki "z r─Öki" . Idealna dla podgl─ůdaczy i szpieg├│w, ale w pomieszczeniu musi by─ç jasno, bo czu┼éo┼Ť─ç przetwornika taka sobie.
Marek Pop├│w
Ôťľ

A no w┼éa┼Ťnie. Tam pewnie siedzi CMOS. A jak wygl─ůda p┼éynnos─ç obrazu przy tych 20kl/s. Mia┼éem kiedy┼Ť malutki aparacik kt├│ry jak filmowa┼é pracuj─ůce ┼Ťmig┼éo to pojawia┼éy si─Ö tam poziome pasy, bardzo utrudniaj─ůce ogl─ůdanie.
A najlepiej to czy m├│g┼éby┼Ť zamie┼Ťci─ç gdzie┼Ť ewentualne pr├│bki wideo i zdj─Ö─ç ?? By┼ébym bardzo wdzi─Öczny.
Pozdrowienia, Tomek
Add pictures here
Ôťľ

Teraz dopiero doczyta┼éem, ┼╝e wideo w rozdzia┼éce 320x240. Troch─Ö dla mnie za ma┼éo. Celuj─Ö w 640x480 przy 30 kl/s. Narazie my┼Ťl─Ö o Samsungu S630. Stosunkowo lekki, jak by zasilanie rozwi─ůza─ç na jakim┼Ť stabilizatorze 3V, zamiast paluszk├│w to by nie trzeba by┼éo wozi─ç zb─Ödnego balastu. Cena te┼╝ jeszcze do prze┼╝ycia, a przy okazji mo┼╝e robi─ç za podr─Öczn─ů cyfr├│wk─Ö na mniej wa┼╝ych imprezach i wycieczkach :-) Podej┼╝ewam jednak, ┼╝e istniej─ů jeszcze inne l┼╝ejsze apraciki z podobnymi parametrami wideo.
Tomek
Add pictures here
Ôťľ
Vex pisze:

> Podej┼╝ewam jednak, ┼╝e istniej─ů jeszcze inne l┼╝ejsze apraciki > z podobnymi parametrami wideo.
Witam, ja wo┼╝─Ö w moich szybowcach Samsunga A403: www.roland.twojemiejsce.pl/modelarstwo/aparat/index.htm Aparat ten kr─Öci filmy 640x480 przy 24 fps, kompresja mjpg przy bitracie 7400 kbps, daje to do┼Ť─ç przyzwoit─ů jako┼Ť─ç, niestety tylko raz nakr─Öci┼éem nim film z powietrza - musz─Ö przeprogramowa─ç sterownik aparatu a ci─ůgle nie mam na to czasu. Aparat jest ma┼éy, lekki (w moim wykonaniu 70 gram) i stosunkowo tani, po przesz┼éo roku eksploatacji widz─Ö w zasadzie tylko dwie wady - w─ůski obiektyw (36 mm ekwiwalentne) i brak mo┼╝liwo┼Ťci wymuszenia kr├│tkich czas├│w na┼Ťwietlania
pozdrawiam
Remigiusz ┼╗ukowski
Add pictures here
Ôťľ

Tu jest druga wersja FlyCamOne: http://www.hobby-lobby.com/video-camera.htm - cena podobna
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
wiadomo┼Ťci

Niestety obydwie daj─ů ten sam efekt:
http://pl.youtube.com/watch?v=ZnjwcmuCFhs

Add pictures here
Ôťľ

Wideo jak wideo...nienajgorsze ale sadze /i moze radze/ jakas gabke albo kawalek matrialu nakleic na "dziurke" mikrofonu. Szum wiatru moze i fajny ale jakos tak ... niedozniesienia... Robert
Add pictures here
Ôťľ
Dnia 1-12-2007 o godz. 20:19 Bishop napisał(a):

Witam, Kolega Robert jest baaaaaaaaaaardzo wyrozumia┼éy :-) Jak dla mnie to beznadziejny film. Najgorszy jaki do tej pory widzia┼éem. My┼Ťl─Ö ┼╝e czas ju┼╝ stworzy─ç ranking najgorszych film├│w z lot├│w. Ten mo┼╝e otwiera─ç list─Ö. Nie do┼Ť─ç ze zaczyna si─Ö przyd┼éug─ů gadka, kt├│ra nie musi by─ç dla wszystkich zrozumia┼éa, to p├│┼║niej jest juz tylko gorzej. Niezno┼Ťna interferencja przez wi─Ökszo┼Ť─ç czasu filmu by┼éaby jeszcze do wytrzymania, ale duzo bardziej niezno┼Ťny ha┼éas przez ca┼éy czas jego trwania dyskwalifikuje dla mnie autora, jako lenia kt├│remu nie chcia┼éo si─Ö po┼Ťwi─Öci─ç troch─Ö czasu dla jego minimalizacji lub usuni─Öcia i zast─ůpienia np. muzyk─ů. Naprawd─Ö widzia┼éem ju┼╝ dziesi─ůtki film├│w, robionych przez du┼╝o m┼éodszych modelarzy z o ca┼ée niebo lepsz─ů jako┼Ťci─ů. I ten pompatyczny tytu┼é. To naprawd─Ö by┼é pierwszy lot tej kamerki w Niemczech ? Nawet je┼╝eli to co z tego skoro innymi kamerkami nakr─Öcono ju┼╝ dziesi─ůtki jak nie setki duzo lepszych filmik├│w. I niech mi tu nikt nie cytuje Sztaudyngera, wiem ┼╝e mam racj─Ö ;-)
Pozdrawiam wszystkich lataczy ZD

Ôťľ