Czujnik temperatury w ladowarce Shark

Witam,
Mam ladowarke Shark 10, jak ja kupowalem, to w sklepie nie mieli czujnika temp. do niej, ale teraz jest cos takiego:
http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id 23 Ze zdjecia wnioskuje, ze za czujnik robi jakis element nieliniowy - pewnie tranzystor. Ma ktos pomysl, co tam moze siedziec, albo rozbebeszal taki czujnik (zeby miec miarodajne pomiary, to potrzebny konkretny tranzystor). Jesli moje podejrzenia sa sluszne to zamiast fatygowac sie do sklepu i wydawac 22zl, moze lepiej sklecic cos za < 1zl z elementow, jakie mam pod reka. Nie chce jednak niczego podlaczac, jesli nie bede mial pewnosci, ze nic nie popsuje. Nie wiem tylko dlaczego 3 nozki - kiedys budowalem termometr, gdzie czujnikiem byla zwykla dioda.
Pozdrawiam,
Szymon (Shaggy)
Add pictures here
Ôťľ
Poszperalem nieco i znalazlem to:
http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t%58&sid  1d73d191ee49be9848d39c7b67a849
Elementem aktywnym jest tu LM35 - czyli czujnik mozna sobie sklecic za < 4zl
Pzdr, Szymon

Add pictures here
Ôťľ