Czujnik cofania a hak ?

Chcia³bym zamontowaæ czujnik cofania, ale mam wystaj±cy hak,
czy to nie spowoduje ¿e czujnik bêdzie "wykrywa³" ten hak?
MA mo¿e kto¶ jakie¶ do¶wiadczenie?
pzdr
zbyszek
Reply to
zbyszek
U¿ytkownik "zbyszek" snipped-for-privacy@tenbit.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:426a914a$0$27744$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
ja nie mam doswiadczenia, ale wydaje mi sie ze dosc logiczne byloby umieszczenie nadajnika bylo po lewej lub po prawej stronie haka, lub w osi, ale ponad hakiem, mozesz chyba to latwo sprawdzic jak sadze. A tak poza wszystkim to chyba NTG ;-)

Reply to
tomla
Sorki, rêka mi siê omsk³a i wys³a³em nie tam gdzie chcalem........
Reply to
zbyszek
zbyszek napisał(a):
Tak się składa, że jako modelarz pomagałem koledze w montażu tegoż patentu w tylnym zderzaku. Wszystko zależy, gdzie i ile zamontujesz czujników, ja akurat 5 szt. Skubany, cholernie czuły i pokazuje dokładnie, z której strony słup czy kosz.... Dobre gdy żona bierze autko na zakupy w mieście... he he :)
Pozdro (>Gmeracz
Reply to
Gmeracz
A mo¿esz podaæ co to by³a za instalacja iew. gdzie tak± mo¿na kupiæ?
Dobre bo sprawdzone :)
pzdr zbyszek
Reply to
zbyszek