Czy sa jakies powazne roznice miedzy Eclipse7 a Optic 6?

Witam, Z okazji polrocznej premii w robocie stwierdzilem, ze czas wymienic mojego starego Flash 5X na nowszy model. I to taki, ktorym mozna polatac rowniez kosiarkami (Mikołaj przyniósl nowiutkiego T-Rexa). W zwiazku z tym, mam pytanie zadane w temacie - czy aparatury Hitec'a Optic 6 i Eclipse 7 roznia sie czyms poza cena i iloscia kanalow? Z poszukiwan w opisach obu aparatur wynika, ze roznic w funkcjach znaczacych dla obslugi modeli - generalnie nie ma. Pomijam oczywista roznice w ilosci kanalow, modeli, mozliwosci ich opisu... Czy ktos moze mnie oswiecic, czy warto inwestowac w Eclipse'a, majac zaciecie do latania combatami, szybowcami i helikopterami? Pozdrawiam, Zenek.

Reply to
bombalina1410

Zastanów się nad Graupnerem MX-12. Ponoć bardzo porządna aparaturka, nawet do kosiarek.

Pozdr., Michał

Reply to
Michal

Michal napisał(a): ...........

IMO bardzo dobra rada. Naprawdę warto w tym przedziale cenowym zastanowić się nad tym Graupnerem.

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko

Ja stanołem przed wyborem nadajnika i do wyboru były 2 tzn MX 12 i Optic 6 Sanwa odpada bo zawodna (duzo przypadków zawieszania)zarówno 600 i 8000 a Futaba droga i kupiłem po zapoznaniu sie z nadajnikami z zewnatrz i wewnatrz MX 12 -co duzo gadać to firma i ma b.d aku a Hitec go nie ma .Jedyna wada brak Taimera ale czas lotu pokazuje.Do Hiteca sie zraziłem z powodu serw i nadajnika laser 6 w którym przerywały potencjometry i raz na zawsze pożegnałem sie z ta firma.Mx ma fajnie spolszczona instrukcje i dobry program heli do wszelkiego rodzaju tarcz sterujących i pamięc do 10 modeli i doskonale współpracuje z symkami np AFPD.Kabel do PC od Pitlaba za ok 30 zł.Wykonanie radyjka super.W radiu do max ograniczono ilośc potencjometrów.

Reply to
Marian

Mozesz mi wytlumaczyc to zjawisko? W Wikipedi nic nie znalazlem ;o(((

:o]

Reply to
sector

Witam,

Powiem tak: kumpel lata (samolotami) na Eclipse, aparaturka rzeczywiście ma "wszystko" (zresztą - dla samolotów tak samo jak Optic, MX-12, Cockpit itp.). Nie znam funkcji "kosiarkowych", więc się nie wypowiem.

Mi nie przypadła do gustu filozofia interfejsu użytkownika - trochę pokrętne programowanie, jakieś "kombinacje alpejskie". Szczytem wszystkiego dla mnie jest "+" (inkrement) z lewej a "-" (dekrement) z prawej :) Do tego wyświetlacz niby gabarytami duży, ale jednowierszowy typu "segmentowego" - przekazuje mniej informacji niż matryca jak w MX-12.

Niemniej, jakby co - kolega z aparaturki jest zadowolony :)

Pozdr., Michał

Reply to
Michal

Co do kwarcy Hiteca i GWS to współpracują bez problemu z MX 12 -69 i 59 k z tym ze z odbiornikiem Rex7 ale w heli elektryku gdzie z zakłoceniami jest jak wiadomo duzy problem.

Reply to
Marian