ap Hitec Optic 6

Jak kiedys napisal Roch, to taki Pan co ma "swoja ekspresje" ;))) Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Nie no, ja osobiscie nie spotkalem sie nigdy ze zlym przyjeciem, moze nie poruszalem akurat jakichs denerwujacych tematow... ktore czasami powoduja irracjonalne zachowanie sprzedajacego..;)) Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

to, ze lamie to fakt, a to, ze przepis jest dur.. i wynika z wtraca sie panstwa we wszystko co tylko moze to inna kwestia

zawsze mozesz zaplacic za produkt np. 200 zl drozej bo dystrybutor musial wynajac tlumacza (wiem, ze przesadzam, ale doliczajac do tego tysiace innych bzdurnych socjalistycznych przepisow to tak to moze wychodzic)

ja tam wole kupic taniej a propo, chcialem jakies 3 lata temu zarejstrowac firme, majaca nazwe bedaca polaczeniem 2 angielskich slow, panie w UM nie pozwolila powolujac sie na ta ustawe !!!! zaproponowalem wiec kilka innych nazw ( w jezyku finskim i hiszpanskim) i pani sie zgodzial ( haha ), potem jej powiedizalem, ze to przeciez tez w obcych jezykach, a ona na to, ze to ona nie wiedzial, i ze w takim raize musze cos innego wymyslec ( !!! smiac sie czy palkac ), no to ja wymyslilem co innego, ale powiedzialem z gory, ze moze ten wyraz cos znaczy w jakims jezyku i czy oni to teraz beda weryfikowac jakos przegladajac wszelkie slowniki, po prostu durnota niektorych przepisow i urzednikow nie zna granic !!!

Tomek

Reply to
tomm

Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawca zbywający w detalu produkt pochodzenia zgranicznego ma OBOWIĄZEK dołączyć do niego sporzadzoną na własny koszt instrukcję obsługi w jęz. polskim. HuSadam

HuSadam
Reply to
Jerzy Laskowski