Dalsze postępy przy budowie odrzutowca i pytanie

Witam,

W końcu znalazłem trochę czasu i dalej składam Jet'a. Może dam rade na koniec miesiąca odpalić silnik a nawet skończyc tą maszynę. Zapraszam

Przy okazji pytanie, mam model z silnikiem benzynowym ZDZ60RV i ciągle pęka połączenie wydechu silnika z tłumikiem. AMT mnie olało i nie chcą wysłać tłumika puszki montowanego bezpośrednio przy silniku więc pomyślałem że wywale kompletnie tłumik i zrobie tylko kawałek rury z silnika na zewnątrz modelu. Czy silnikowi zaszkodzi coś jak nie będzie miał tłumika ?

Pozdrawiam Robert W.

Reply to
Tiger

Witam, Jest na to tylko jeden sposób, tj.wstawienie kawałka elastycznej rurki:

żna ją kupić w
Pozdrawiam, Darek

Reply to
DarekRC

Użytkownik "Tiger" <robertos snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:ec2gl8$p8d$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

jedno niedyskretne bardzo pytanie... ile dales za turbine?

Reply to
tomla

no no.... turbinka ladna:)

Reply to
rom3k

Użytkownik "DarekRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@p79g2000cwp.googlegroups.com...

Witam, Jest na to tylko jeden sposób, tj.wstawienie kawałka elastycznej rurki:

żna ją kupić w
Mam taka rurke ale to badziewie peka na kolankach. Wydaje mi sie ze zle zostaly wygiete (ale sa fabryczne chyba AMT) Zamowilem tlumik puszke, moze to rozwiaze problemy.

Robert W.

Reply to
Tiger

Użytkownik "tomla" snipped-for-privacy@wytnijo2.pl napisał w wiadomości news:ec2rk6$oj1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Oj, a jak sie moja zona dowie to mnie ubije :( A tak powaznie to tyle co na stronie

jakies 200USD po znajomosci.

Pozdrawiam Robert

Reply to
Tiger