Elementy fototrawione

Drodzy grupowicze!
Niedawno kupiłem zestaw elementów fototrawionych do jednego z moich modeli. Ponieważ zrobiłem to po raz pierwszy nie wiem jak się takie elementy montuje.
Czekam na pomoc!

modeli.
montuje.
Po pierwsze - www.google.pl Po drugie - klei się toto, albo lutuje. Jeżeli kleić, to klejem cyjanoakrylowym (np. kropelka). Po trzecie - wycina to się nożem, najlepiej takim łamanym Po czwarte - wyginać to można - w pensecie, w zaginarce, w klockach itd.
Po piąte - pozdrawiam i życzę udanego oblaszkowywania. TomB(raider)
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

modeli.
montuje.
KOniecznie kup sobie cyjanoakryl w żelu (bywa w Castoramach i innych takich molochach), bo zwykla kropelka doprowadzi Cię do szału. Jak sobie przypomnę moje pierwsze blaszki to jeszcze krew mnie zalewa (po 2 latach :)). Artur