Europa Star Cup w Toruniu - pytanie

Z informacji , które posiadam , będzie to jedna z największych imprez w Polsce (ma przyjechać 12 modelarzy z Niemiec i dodatkowo z Czech i Austrii (tych nie zanm liczby)) , oraz czołówka naszych modelarzy. Rozpoczęcie w Sobotę od 10.00 . Jeżeli sprawdzi się to co napisał mi organizator (Janusz Rumiński- snipped-for-privacy@xl.wp.pl) to będą bardzo fajne i efektowne zawody. Pozdrawiam !!! Radosław Oleksy snipped-for-privacy@op.pl

Ol-Pen Model
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Wiadomość od "Gelerth" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Jutro zjawię się w Toruniu. Gdybym kogoś nie poznał (nie mam pamięci do twarzy) to zagadajcie.

Reply to
PiotrP