excytujące zakupy u pienkowskiego :(

Witam

Kupował coś ktoś ostatnio na

Od 16 dni czekam na przesyłkę i cicho - jeśli gościu na urlopie to mu wybaczę; Ale żadnego kontaktu - ani na pocztę/maila/gadu/kom/sms/tel stac; Z Japonii przesyłka w 4-5 dni idzie - chyba mają bliżej :)

---------- Wychodzi chyba z założenia, że im dłużej czekasz tym się bardziej napalasz ;)

---------- Może pan P. przegląda czasem grupę to mu się przypomni zamówienie albo chociaż pieniążki zwróci.

pozdr aruro

Reply to
Artur Wawrzyniak

Użytkownik "Artur Wawrzyniak" ...

Obawiam się, że możesz się nie doczekać. Generalnie nie polecam zakupów w tej firmie po moich ostatnich przejściach. Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Użytkownik "Krzysiek" <

Kupowałem raz w tej firmie kilka miesięcy temu, paczka wartości ok 800 PLN, wszystko było ok. Jeśli coś sie zmieniło, chetnie sie dowiem.

pozdrawiam

wiechu

Reply to
wiechu

Ja rowniez robilem zakupy u Pana P. kilka miesiecy temu i niby wszystko ok, zamowilem naped + 2 smigla, otrzymalem jedno. po skontaktowaniu sie (telefonicznym) po kilku dniach przyszlo i zapomniane smiglo, oczywiscie przez telefon zostalem przperoszony itd, wszytsko milo i kulturalnie. Niesadze by byl to jakis oszust itp, moze poprostu ma duzo pracy, i troszke sie przeciaga, lub wyjechal na urlop. Zycze powodzenia.

Gumis

Reply to
gumis2001

Kilka miesięcy temu rzeczywiście było zdecydowanie lepiej. Ale teraz ta firma to badziewie, przynajmniej takie jest moje zdanie. Znam zresztą opinie innych, również nie do końca zadowolonych. Krzysiek

Reply to
Krzysiek

W zeszlym roku kupowalem u P-ski silnik extrim przesylka dotarła po 2 dniach byłem zadowolony nie było żadnego problemu ale przypadki sie zdarzają... może to jest wynikiem jakiegos nieporozumienia moze e-mail nie dotarl albo cos moze warto skontaktowac sie i zapytac co jest grane ?

Reply to
DJDIT

Niestety obecnie tak wygląda obsługa klienta u Pieńskowskiego. Ma widocznie już dużo klientów i nie musi się przejmować. Kolega mial ostatnio podobne problemy. Miejmy nadzieję że Cię za to wszystko przeprosi i zrekompensuje. Koniecznie dzwoń do Pana Pieńkowskiego bo możesz się niedoczekać...

Pozdrawiam

Użytkownik "Artur Wawrzyniak" snipped-for-privacy@wart.pl napisał w wiadomości news:dbefe3$smm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
ADAM_GDA

z rok temu kupiłem coxa na Allegro - wszystko tip-top, błyskawicznie i kontaktowo

z miesiąc temu wysłałem maila z zapytaniem o śmigła (wiem, że miał trochę tego stuffu) i nemo :(

cisza po prostu

może nie ma smigieł ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

U Pieńkowskiego to norma....

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:dbgmjn$8qm$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Reply to
ADAM

to uogólnienie, nie wykluczone, że krzywdzące

potwierdzam jedynie tezę, że kiedyś (nie tak dawno) bywało znacznie lepiej niż teraz

PMK

Reply to
PeKlesyk

Witam

Ja rowniez mialem przejscia z panem P. Reklamowalem odbiornik odsylajac go z opisem usterki, a na wymiane/naprawe czekalem jakies 2 - 3 miesiace, przyponimajac sie przez ten czas droga e-mailowa i telefoniczna. Przesylka dotarla do mnie gdy napisałem, iz zrobie reklame firmie w sieci. Reklamy nie zrobilem, ale robisz to Ty, wiec co sobie bede zalowal. O klienta trzeba dbac, albo go nie miec. Zaufanie traci sie latwo, a odzyskuje dlugo, ale to problem pana P.

Pozdrawiam Pawel

Reply to
Pawel

Znam zresztą opinie

Ja mam zastrzeżenia do jednego z modeli z oferty tej firmy. Mam wrażenie, że model nie był oblatywany przez producenta. Wykonany wg "instrukcji" ma zbyt elastyczne skrzydła, ktore uginają się pod własnym ciężarem blokując lotki.

Reply to
PiotrP

Trzy miesiące czekaleś na naprawę reklamowanego odbiornika !!!! To nie do wiary.... Aż się nie chce wierzyć.... Użytkownik "Pawel" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dbh461$59$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

Reply to
ADAM

Wlasnie dzis napisalem maila do Pana Pienkowskiego bo moje zamowienie choc male idzie chyba na wlasnych nogach. Z postopw jednak widze ze to troszke lipny wybor sklepu. Ciekawe czy nasze obawy zostana rozwiane?

Użytkownik "Artur Wawrzyniak" snipped-for-privacy@wart.pl napisał w wiadomości news:dbefe3$smm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Grzesiek

Trim. Więcej danych tu:

PiotrP

Miejmy nadzieję bo nawet kolega udokumentowal wiele niedoskonalości Pana Pieńkowskiego. Powiem Ci że to mnie przeraża bo chcialem zrobić zakupy u Pieńkowskiego

żytkownik "Grzesiek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dbjfrr$bmj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
ADAM

Arturze daj koniecznie znać jak sprawa u Pana Pieńkowskiego się zakończy. Jesteśmy bardzo ciekawi Twojej opini o sklepie już po rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję że tak oczywiście będzie...

[...]

Przesyłkę otrzymałem wczoraj - czyli po 3 tygodniach od opłacenia (po 4 tyg od zamówienia). W paczce było wszystko co zamówiłem - ale bez żadnego słowa wyjaśnienia. Gdybym wcześniej dostał na maila informacje o przybliżonym terminie dostawy - nie byłoby żadnej sprawy. Nawet nie dostałem maila potwierdzającego wysyłkę - co często praktykuje się przy zakupach internetowych, szczególnie przy opóźnieniu z winy dostawcy.

Podsumowanie Zamawianie przez internet to specyficzna forma zakupów - wydaje mi się, że tym bardziej ważne są przyjacielskie kontakty nawiązane drogą elektroniczną. Pan P. to na pewno nie oszust - ale kontakt z nim: "zerowy" więc daleko mu do sklepów, które z czystym sumieniem mógłbym komukolwiek polecić. Howgh

Reply to
Artur Wawrzyniak

Ja pół roku temu kupowałem coś raz, przez Allegro i starczy. Nie mam czasu na marnowanie czasu. KiT

Reply to
KiT