FORUM !!!

Ale mam radoche, jak kilkanascie dni temu zaproponowalem zrobienie formu to ogolnie zostalem zjechany do zera. A tu prosze zagladam dzisiaj na grupe i sie dowiaduje ze jest forum. Super.
PS
Prosze nie dziekowac za pomysl :)
pku
Reply to
Pawel
czasu wcze¶ñiej nie by³o :)) PZDR@dek
Reply to
invalid unparseable
Ke'dem guerfel "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:blaa82$e1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
ROTFL
Tak, jakby Forum to się samo odpaliło...
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
" Idê zak³adaæ na PWM Forum M±drych Dyskusji Modelarskich, które czytaæ bêd± mogli wszyscy ale pisaæ - tylko nieliczni "
ok!!
Reply to
Pawel
Przeca nie mowie ze nie trzeba sie narobic /ale tylko troche :)/ Fajne ze jest i juz. Tyle tylko ze troche przykro mi sie zrobilo jak wiekszosc postow byla na 'spadaj z tym pomyslem", chciaz widzialem na statystykach ile ludzi wchodzilo na test! a teraz widze ze na forum jest zarejestrowanych ok. 170 uzytkownikow! to cieszy ..
2h z zapoznaniem sie z instrukcj± + czas na przemyslenie tematow :)
Reply to
Pawel
Ke'dem guerfel "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:blac2t$448$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Taaa...
Tak się dziwnie składa, że przy licznym zespole redakcyjnym PWM przemyślenie układu Forum zajmuje "chwilę", zaś "głupie" zrobienie przyzwoitej grafiki to kilka godzin żmudnej pracy.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
nie mowie ze nie !
U¿ytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9406B47A8976Doaba.olval.thru@127.0.0.1... > Ke'dem guerfel "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn > news:blac2t$448$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua > pl.rec.modelarstwo > > > 2h z zapoznaniem sie z instrukcj± + czas na przemyslenie tematow > > :) > > Taaa... > > Tak siê dziwnie sk³ada, ¿e przy licznym zespole redakcyjnym PWM > przemy¶lenie uk³adu Forum zajmuje "chwilê", za¶ "g³upie" zrobienie > przyzwoitej grafiki to kilka godzin ¿mudnej pracy. > > > -- > Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986 > "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH) > "Prawdziwa sztuka obroni siê sama... ale nie przede mn±" > (kabaret Potem - Wiosenna pie¶ñ rado¶ci)
Reply to
Pawel
Ta, uwazaj, bo juz w sieci byl taki, co to uwazal, ze caly Internet to jego pomysl... Czyzby nowe wcielenie expierda? *PLONK warning!*
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
A to o czyms swiadczy? Ja jestem i bylem przeciw, ale przeciez jak juz powstalo i dziala to nie bede na zlosc mamie odmrazal sobie uszu i oczywista jest rzecza ze sie zarejestrowalem i bede czytal...
Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
Ale ludzie jestescie czepialscy, jeszcze dwa dni i pokroicie mnie zywcem
1. Forum nie bylo i nie bylo o nim mowy /oficjalnie/ 2. Napisalem poscik ze takie cos jest i mozna by pomyslec. 3. Reakcje byly rozne 4. Mijaja dwo tygodnie i forum sie pojawia i to dokladnie z uzyciem takiego samego softu jak ten w tescie. 5. Ciesze sie ze jest:)
Czego jeszcze odemnie chcecie.
Chyba ze tego: Bardzo fajne forum Panowie wymyslili i zrobili, dziekuje bardzo i padam na kolana ... Teraz jest OK?
Uzytkownik "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...
Reply to
pawel
To jest moj ostatni post w tym temacie. Nikt sie teraz nie czepa Twojego pomyslu, pocytaj najpierw o czym sam piszesz.
co wg Ciebie oznacza, ze to Twoja zasluga, tak? A dokladnie to wynika z Twoich postow - ze mamy byc Ci wdzieczni za pomysl.
Masz bardzo ciekawy sposob rozumowania.
Zbiera Ci sie. *LPLONK* warning dwa. To taka zolta kartka. poprzednio bylo ostrzezenie ustne;)
BTW, nawet nie umiesz odpowiadac na posty...
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Pavvel - Luzik chlopie :-) a Pawla prze WU zapraszamy nowe SUPERFORUM gdzie go najwyzej mod wytnie :-)
pozdrowienia i proponuje spokoj
KP
Reply to
Kuba Plewka
jestemspokojnyjestemspokojnyjestembardzospokojny.... ;)
oki, ja sie juz nie unosze;D
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Radek ! Apeluje do Ciebie !
Pobieraj symboliczne op³aty za dostêp do Forum -choæby 2 z³ miesiêcznie .Nawet gdyby mia³y byæ wp³acane owe 2 z³ na konto Towarzystwa opieki nad zwierzêtami by nie by³o podatkowo -prawnych zawirowañ Widzê ,¿e jak darmowo to we ³bach siê przewraca ludziom !
Krytyk i eunuch z jednej s± parafii ,ka¿dy wie jak lecz ¿aden nie potrafi ....... tyle powiem malkontentom z urodzenia !
Reply to
Roman B
Gwoli informacji, decyzje dotycz±ce forum wykrystalizowa³y siê na zgromadzeniu redaktorów naczelnych PWM w Ole¶nicy we wrze¶niu 2002 (s³ysza³em na uszy w³asne). O pierwszych nieoficjalnych próbach forum korzystaj±cych z tego lub podobnego silnika dowiedzia³em siê pierwszy raz chyba wiosn± tego roku (?). Uruchomienie forum nast±pi³o po reorganizacji i "reserweryzacji" PWM. Teraz PWM chodzi wreszcie szybciej. My¶lê, ¿e to jest powód, ¿e forum uruchomiono w³a¶nie teraz.
St±d ró¿ne reakcje na Twój post. Co nie oznacza ¿e Twój pomys³ by³ z³y. By³ ¶wietny, tyle ¿e zaistnia³ hmmm... równolegle do pomys³ów redaktorów PWM ;o)
Ja te¿.
Pozdro
Tomek
Reply to
Tomasz Gronczewski
Dziekuje troche mi ulzylo ... pawel

Reply to
Pawel
Witajcie!
Czyli, mam skromne pytanko - FORUM PWM będzie pełniło rolę oficjalnej grupy dyskusyjnej PWM razem z pl.rec.... ??? A może tylko jedno z powyszszych?
Pozdrawiam, Szymon Bartuś
Reply to
Szymon
Ke'dem guerfel "Szymon" snipped-for-privacy@WYTNIJTOwp.pl ihn news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Forum to forum, a grupa dyskusyjna to grupa dyskusyjna ;o)
Wydaje mi się, że należy się kilka słów wyjaśnienia.
Właścicielem grupy pl.rec.modelarstwo jest właściciel hierarchii pl.*, czyli Tomasz Surmacz. Właścicielem Forum PWM jest P.T. Redakcja PWM.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Witaj!
Ja nie widzę ŻADNEJ różnicy, prócz szaty graficznej i nielicznych opcji (i nazwy oczywiście). Założenie i cel oraz funkcja są identyczne.
Pozdrawiam, Szymon Bartuś
Reply to
Szymon