forum umiera co???

jak w temacie

nie tylko to , niestety, cos usenet podupada :-/ moze dlatego ze wiedza zgromadzona na stronach www jest tak obszerna i dostepna ze nie ma sensu juz pytac?

________________________
obecnie jest tak, ze jak juz ktos chcialby o cos zapytac to odsylany jest do google i tam pewnie wszyscy obecnie siedza. Paradoksem jest fakt, ze kiedy spytac o cos na usenecie to z bardzo duzym prawdopodobienstwem zostanie sie skierowanym na google (z wielkim obrazeniem jakoby zawracalo sie dupsko odpisujacemu) a na googlach czytasz na zadane juz kiedys wczesniej to samo pytanie kolejny "zyczliwy" kierowal do googli i takie "w kolko macieju". Wiec nikt tutaj i nie tylko na tej grupie o nic nie pyta, czytac nie ma co bo wszystko juz wiadomo z google a jak nie jestes pewien to i tak kaza ci isc na google.
Krzysiek

To się nazywa rekurencja :)
M.

Drogi Krzyśku!
USENET nie powstał aby pytać, ale aby dyskutować.
Przejdź do google zobacz moje wypowiedzi w latach 1996-1997 i zobacz ile razy pytałem, a ile razy dyskutowałem/pomagałem. Podpowiem, że wtedy byłem obecny głównie na dwóch grupach adresowych do których bramki wiodą przez bit.listserv.wpwin-l i bit.listserv.wpcorp-l.
KAcper

Ja raczej widzę braki netykiety u przedpiścy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
A ktĂłre forum? Bo USENET to nie forum. http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet
KAcper
4Marian wrote:

ja tam mam ciągle nadzieję, że siedzą na polu i latają :)
--
Marek Lewandowski