[galeria modeli]An-2 1/32 część I -jak wam się podoba?

witam.
w końcu udało mi się zamieścić fotki mojego budowanego od podstaw antka a skali
1/32.n razie jest to kilka fotek z wstępnej części budowy.Teraz walczę z górnym
płatem i silnikiem.na uzupełnienie kadłuba przyjdzie czas po zrobieniu blaszek
na które z niecierpliwością czekam(będzie osobna sesja na ten temat).To na
tyle.Pozdrawiam.
Reply to
krecik1313
zapomniałem podać linku:
krecik1313
Arcimek napisał(a):
takie rękodzieło, ja bym za chiny sie nie podjął :) Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
pracy,że mam wątpliwości czy zdążę na maj do Koprivnicy.Robienie czegoś od podstaw daje dużo satysfakcji,bo wiesz,że nie musisz kupować niebotycznie drogich modeli,el.dodatkowych i ma oczywiście korzyści wymierne jak ciągłe uczenie się czegoś nowego ,pokonywanie barier technologicznych.Ale też ma swoje minusy bo strasznie wydłuża w czasie ukończenie modelu ale efekt będzie mam nadzieję dobry.
Reply to
krecik1313