Gdzie kupie zyroskop 'Wing Gyro' fmy Ikarus?

Gdzie kupie zyroskop 'Wing Gyro' fmy Ikarus?
Jak by ktos wiedzial to niech powie, prosze.
Bochynski, Janusz
A nie lepiej Fuzzy ACT? Jest bezporównania lepszy...
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
WITAM Napewno kupisz w skleie laurent, dobry sklep i duży wybór. Bogdan
bogdan80
Witam i dzieki za sugestie. Nie mam ¿adnego do¶wiadczenia z ¿yroskopami i jedyne czym sie sugeruje jest cena. Mozesz mi powiedziec w czym Fuzzy (nie wersja Pro) jest lepszy. Pozdrawiam
U¿ytkownik "Piotrp_de " <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > Gdzie kupie zyroskop 'Wing Gyro' fmy Ikarus? > > Jak by ktos wiedzial to niech powie, prosze. > > A nie lepiej Fuzzy ACT? Jest bezporównania lepszy... > > Pozdrawiam Piotr > >
-- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Leon Kowalski
Sa tam ¿yroskopy ale nie ma tam tego ktorego szukam. Pozdrawiam
U¿ytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > Gdzie kupie zyroskop 'Wing Gyro' fmy Ikarus? > > Jak by ktos wiedzial to niech powie, prosze. > > Pozdrawiam > > > > > WITAM > Napewno kupisz w skleie laurent, dobry sklep i du¿y wybór. > Bogdan >
Leon Kowalski
Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski