Graupner MC 16-20

Hej !
Mam od niedawna taki nadajnik. Pytanie: czy jest możliwe ustawienie steru wysokości na 2 osobne serwa ? I jeszcze jedno: muszę zamontować nowy pakiet akku do tego nadajnika.
Szukałem trochę po sklepach przez www, anie nie trafiłem. Może ktoś wie, gdzie można kupić, lub ma na zbyciu: NiCd 9,6 V, 1700 - 2000 mAh.
Pozdr Piotr, Poznań

Co do zasilania proponowałbym pakiet li-ion 3S. Sam takowego z powodzeniem używam w moim MC-12 z używanych cel z laptopa, ale czeka mnie powoli jego wymiana. Patrzyłem na te ogniwa: http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru 70
Jeśli ktoś jest "bogatszy, to można spokojnie zrobić pakiet 3S2P i wtedy można latać, a latać ...
Co do miksowania, to nawet w mojej MC-12 można zmiksować dowolny kanał na jakiś nieużywany. (np. 6 i 7 - tak mam zrobione klapy na osobnych serwach). W instrukcji powinno być jasno pokazane. Jakby co, to proszę:
http://www.ef-uk.net/manuals/mc-1620/mc-1620.pdf
Strona 22-23 ... razem z obrazkami.
Pozdrawiam Jarek W.
-==PEGAZ==- pisze:

Dzięki, ale ja (stary tradycjonalista) mam zaufanie do NiCd, a poza tym tylko do takich akku mam ładowarkę. Nie chcę za dużo sprzętu wymieniać ...

Dzięki bardzo !

pozdr Piotr

:D
Proszę uprzejmie !