[Karton] 222 numery Malego modelarza w skanach

nawet fiat 125 i 126 :)
calkiem przypadkiem wpadlo mi to w rece (240 MB)
komu??
Pozdrawiam
Mach
Reply to
deep
Mo¿esz wrzuciæ na binarki ? alt.binaries.pl.ebooks by³aby odpowiednia. RF
Reply to
Fosgate
najchetnej, to jak kto ma jakiegos ftpa, rzuce i rozesle linki......
> Mo¿esz wrzuciæ na binarki ? alt.binaries.pl.ebooks by³aby odpowiednia.
Reply to
deep
Witam ja również chętnie skorzystam - w grę wchodzi również odpłatność chociażby za płytę i fatygę. Mam również pierwszą płytę wydaną przez redakcję MM (roczniki 1957-58) możemy się wymienić. Pozdrawiam Krzysiek
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
-----Original Message----- From: snipped-for-privacy@newsgate.pl [mailto: snipped-for-privacy@newsgate.pl]On Behalf Of deep Sent: Wednesday, June 23, 2004 9:26 PM To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Subject: [Karton] 222 numery Malego modelarza w skanach
nawet fiat 125 i 126 :) calkiem przypadkiem wpadlo mi to w rece (240 MB)
komu??
Pozdrawiam Mach
Reply to
Krzysztof Kamieński
U¿ytkownik "deep" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cbcleh$l58$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Ja siê te¿ chêtnie do tegp przysposobiê ... Heh ... musze w koncu zrobic tego adsl-a, to bedzie ftp dla grupki ;)))
Reply to
--==PEGAZ==--
Jest dobrze, juz sie wrzuca na ftpa, wieczorkiem podesle linka :)
Reply to
deep
eee panowie hyba niedam rady, od wczoraj sie nie wrzucilo na serwera, ani w calosci, ani w kawalkach, wywala mnie. Generalnie jest to na e-mule.....
Chiba nie pomoge.... Mach
Reply to
deep
a jakis link albo nazwa na emule ?
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
ed2k://|file|Paper.model_maly_modelarz.rar|247607286|0ADD8B522F7F63B22651C99 51703A492|/
niewiem czy to zadziala, ale jest nazwa pliku
Pozd Mach
Reply to
deep