Pulsar ogranicza pr─ůd

Mam pytanko dlaczego pulsar ogranicza pr─ůd ┼éadowania. mam zasilacz 3A ┼éaduje pr─ůdem 1c i podczas ┼éadowania pulsar ogranicza pr─ůd.

Add pictures here
Ôťľ
SCAMP wrote:

a jakim programem ladujesz i jakie ogniwa???
Pozdrawiam Jury
Add pictures here
Ôťľ
WITAM ┼üADUJ─ś OGNIWA LI-ION, PROGRAMEM ┼üADOWARKI LITH. 1A FAST OFF

Add pictures here
Ôťľ
NIE KRZYCZ :P Nie ma powodu. Takie dzia┼éanie ┼éadowarki jest jak najbardziej uzasadnione. Poogl─ůdaj krzywe ┼éadowania akumulator├│w litowych.
BTW je┼Ťli masz kiepskie liionki to ┼éadowarka bardzo szybko obetnie pr─ůd ┼éadowania.
Pozdrow Skazoo

Add pictures here
Ôťľ
SI─ś TAK BARDZO NIE STRESUJE TYLKO MY┼ÜLA┼üEM ┼╗E ZASILACZ NIE WYRABIA. KIEPSKIE LIIONKI TO ZNACZY ┼╗E Z NICH NIC NIE B─śDZIE, CZY TELKO TRZEBA JE DOPROWADZI─ć DO STANU U┼╗YWALNO┼ÜCI

najbardziej
Add pictures here
Ôťľ
ZNOW KRZYCZYSZ! :) Li Ionek nie mo┼╝na naprawic. Ladowarka obcina pr─ůd jak dojdzie do 4.2V na ogniwo. Najlepiej nakbys gdzies zamiescil wykres to zorientujemy sie o co chodzi. Moze np. ogniwa sa naladowane. BTW: Co rozumiesz przez ograniczenie pradu? Czy litera A (symbol Amperow) jest pogrubiona czy tez ladowarka po prostu nie dochodzi do zadanego pradu? Pozdrawiam, Robert

Add pictures here
Ôťľ
Przepraszam z tym krzykiem Z tym pr─ůdem chadzi mi o to ┼╝e zadaj─Ö ┼éadowarce pr─ůd ┼éadowania 1 amper i w trakcie ┼éadowania ┼éadowarka wy┼Ťwietla znacznik E ograniczenie pr─ůdu i ogranicza z 1a do 0,3 A . Dlatego mnie to tak zastanawia dlaczego (oczywi┼Ťcie pomijaj─ůc moj─ů niewiedz─Ö ) dlatego zwracam si─Ö do koleg├│w o wyt┼éumaczenie mi tego zjawiska. Podobno niema g┼éupich . Pozdrowionka

pradu?
Add pictures here
Ôťľ

A to wszystko jasne :) Instrukcja Twoim przyjacielem (cho─ç przyznam, ┼╝e w tym miejscu jest troch─Ö lakoniczna). To prawid┼éowe zachowanie ┼éadowarki. Tak wyglada algorytm ┼éadowania ogniw litowych. Najpierw Tw├│j pakiet by┼é ┼éadowany zadanym pr─ůdem do chwili kiedy jego napi─Öcie wynios┼éo 4.2V na ogniwo, wtedy nast─Öpuje redukcja pr─ůdu (bodaj o 10%) i proces jest kontynuowany, a┼╝ pakiet zn├│w osi─ůgnie to napi─Öcie. Potem kolejna redukcja i kolejna... a┼╝ program zejdzie z pr─ůdem poni┼╝ej 0.1A. Wtedy proces si─Ö ko┼äczy. Ograniczenie pr─ůdu symbolizowane przez E jest zwi─ůzane z algorytmem jej dzia┼éania. Ograniczenie symbolizowane.przez pogrubienie litery A na wy┼Ťwietlaczu, jest zwi─ůzane z mo┼╝liwo┼Ťciami ┼éadowarki. Pozdrawiam, Robert
Add pictures here
Ôťľ