kupię silniczek (silniczki) od streamera

Witam. konkretnie chodzi o silniczek od streamera ditto 2Gb lub ditto max, ewentualnie jakiś inny -ale 12,18 lub 21 zębów na stotorze, i wszystkie zęby identyczne -bez podcięć nietypowych -stator ma być SYMETRYCZNY.jak pewnie niektórzy pamietaja -jestem pionerem w przeróbkach silników cd -robiłem już poonad 2 lata temu -i dzieliłem sie wiedzą -teraz wyglada na to,ze zostałem z tyłu -wszyscy przerabiaja silniki streamerów -a ja nie mam o tym pojecia - najwyższy czas też coś takiego przerobić -a chciałbym zrobić bezposredni naped do smiglaka -wiec musi być sporo zębów na statorze... pozdrawiam. Witek

Reply to
wit0

A jakie toż to śmigiełko że musi być tak dużo zębów na statorze ?

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Pewnie takie jak i u mnie :o) o srednicy 60cm... Ale ja myslalem o statorze z napedu FDD 5calowego... Jeden juz mam.... teraz szukam drugiego takiego samego (zeby wieksza grubosc byla...)

Reply to
Arcimek

Witkowi chyba chodziło o śmigłowiec :)

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Kurza ślepota :) Faktycznie. Wobec tego polecam bardziej stator ze stacji

3,5 lub 5,25.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Tak, gdzieś w przeróbkach widziałem, że do śmigłowca zastosowano dwa statory ze stacji 5.25", połączone razem. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witaj

W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2004 (15:37:38) można przeczytać:

A> Witam!

A> Skazoo Bemowo ErCe wrote:

A> Pewnie takie jak i u mnie :o) o srednicy 60cm... A> Ale ja myslalem o statorze z napedu FDD 5calowego... A> Jeden juz mam.... teraz szukam drugiego takiego samego (zeby wieksza A> grubosc byla...) Mam w domu jeden, zeskanuję i podrzucę fotkę - jezeli bedzie taki sam to jest Twój.

Reply to
Teos

Reply to
Arcimek

Witaj

W Twoim liście datowanym 30 czerwca 2004 (12:50:47) można przeczytać:

A> Witam!

A> Teos wrote:

A> Bede dzwieczny! :o) Już wrzuciłem:

sie czy chcesz czy nie ?

Reply to
Teos

Chce!

Reply to
Arcimek

Witam. W moim przypadku ma to być raczej mały smiglowiec -wiec statory ze stacji dyskietek są zbyt duze -nie mieszczą się -i caly silnik bedzie zbyt ciezki...- zresztą zdecydowana wiekszość stacji 3,5 lub 5,25 ma statory bardzo "dziwne" niesymetrycznie popodcinane -itd -trudno byłoby zrobić dobry naped

-no i kwestia wirnika do statorów ze stacji trzeba dorabiać wirnik od podstaw - a ja nie ma dostepu do tokarki

-tak wiec pomysł z wykorzystaniem stacji dyskietek zostawiam na później -i do jakiegoś duzego smiglaka -potrójnie złozony stator o srednicy około 60mm i o np. 21 zębach powinien dać silnik odpowiedni do eco8

-a ja potrzebuje coś do smiglaka ważacego jedynie 600g... więc idealne wydaja sie silniczki ze streamerów i najlepiej konkretnie z ditto

2Gb lub ditto max zwłaszcza,ze chcę też zrobić silnik do motoszybowca o rozpietości 2m -jak nie wyda do smiglaka -to sie przewinie i wsadzi w motoszyba... pozdrawiam. Witek
Reply to
wit0