ładowanie lipoli, problemy

Mam ┼éadowark─Ö do Li-Poli firmy E-Sky, zasilam j─ů z wykonanego w┼éasnor─Öcznie zasilacza na uk┼éadzie 7812. Problem w tym, ┼╝e jak ┼éaduj─Ö lipola, to po paru minutach ┼éadowania, zaczyna
miga─ç czerwona dioda (power) a zielona si─Ö wy┼é─ůcza - w instrukcji pisz─ů, ┼╝e ┼éadowarka przesz┼éa w tryb ochronny i nale┼╝y od┼é─ůczy─ç zasilanie na par─Ö sekund. Po od┼é─ůczeniu i ponownym za┼é─ůczeniu ┼éadowarka laduje, po czym znowu po paru minutach czerwona dioda zaczyna miga─ç - i tak w k├│┼éko. Co si─Ö dzieje?
Pozdrawiam, Jan
Add pictures here
Ôťľ
Za ma┼éa wydajno┼Ť─ç pr─ůdowa wykonanego zasilacza - spr├│buj ustawi─ç mniejszy pr─ůd ┼éadowania.
Pozdrawiam
SynchroDruh pisze:

Add pictures here
Ôťľ

Dzięki, pomogło. Jan

Add pictures here
Ôťľ
Ja mia┼éem podobnie na zasilaczu stabilizowanym (5A) i przy pr─ůdzie ┼éadowania 1,3A zdycha┼é. Teraz pod┼éaczam akumulator ┼╝elowy i do tego ┼éadowark─Ö, akumulator dzia┼éa jak du┼╝y kondensator i jest ok. mm.
SynchroDruh pisze:

Add pictures here
Ôťľ