ładowanie lipoli, problemy

Mam ładowarkę do Li-Poli firmy E-Sky, zasilam ją z wykonanego własnoręcznie zasilacza na układzie 7812. Problem w tym, że jak ładuję lipola, to po paru minutach ładowania, zaczyna migać czerwona dioda (power) a zielona się wyłącza - w instrukcji piszą, że ładowarka przeszła w tryb ochronny i należy odłączyć zasilanie na parę sekund. Po odłączeniu i ponownym załączeniu ładowarka laduje, po czym znowu po paru minutach czerwona dioda zaczyna migać - i tak w kółko. Co się dzieje?

Pozdrawiam, Jan

Reply to
SynchroDruh

Za mała wydajność prądowa wykonanego zasilacza - spróbuj ustawić mniejszy prąd ładowania.

Pozdrawiam

SynchroDruh pisze:

Reply to
Piotr Piechota

Użytkownik "Piotr Piechota" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:fo9nen$nm9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Dzięki, pomogło. Jan

Reply to
SynchroDruh

Ja miałem podobnie na zasilaczu stabilizowanym (5A) i przy prądzie ładowania 1,3A zdychał. Teraz podłaczam akumulator żelowy i do tego ładowarkę, akumulator działa jak duży kondensator i jest ok. mm.

SynchroDruh pisze:

Reply to
maniek