problemy z zarnikiem.

Witam wlasnie jestem po testach zarnika i mam problem. Wkladam zarnik
do rakiety wlaczam prad zarnik rozgrzewa sie do czerwonosci i nic :)
dopiero jak wlozylem lotn i zarnik to rakieta odpalila. Dlaczego ?
Reply to
Mati
w <news:Xns97DAAB6CEDA18mati@127.0.0.1> Mati napisał(a):
I jeszcze btw ile amperow ma bateria AA ?
Reply to
Mati
w <news:4485c329$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Krzysiek "kojot" Choroszko napisał(a):
Ehhhhh tak myslalem ze sie ktos doczepi :) jaka pojemnosc maja baterie aa.
Reply to
Mati
Witam Pojemnośc baterie AA maja bardzo różną, zalezy od producenta i wykonania. Alkaliczne AA od 1300-1500 mAh - byle jakie, do 2200-2500 np. Duracell.
Reply to
Paweł Pracki
Musisz suwmiarką zmierzyć średnicę (D) oraz wysokość (H) pojedynczego ogniwa. Pojemność obliczysz ze wzoru (Pi * D^2 * H) / 4.
PS Również pozdrawiam Twoje grono pedagogiczne
Reply to
Piotr Konopka