Ładowarki - sonda - Jakiej ładowarki uzywasz ??

Robbe infinity II, BC 100 i Domowej roboty cztero kanałowa Li-Jon

Pozdrawiam Władek

Reply to
Wladek J

Witaj !!! Od dzisiaj "Pulsar" :o)

Reply to
Marek C

Pozdrawiam. St. Marzec

Reply to
stmar

Max713 do NiCd, zasilacz warsztatowy do żelówek ;)

Reply to
Michał

Bc 100

Pozdrawiam

Andrzej

PS Kolega Ryszard M. rowniez BC 100 .( nie mam netu )

Reply to
Andrzej Kostkiewicz

Zapomnialem dodac, ze mam tez sieciowego Multiladera 6E, Miniladera 1 i jakis ruski prostownik do Pb.

Reply to
PJ

Witam

"Maciej Bucholc" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

PULSAR rzecz jasna.

Dlaczego zaśmiecanie? Sonda jak sonda. Pytano już tutaj o używane kanały, aparatury a nawet kiedyś, o to kto jakiego samochodu używa - i wcale nie chodziło o modele tylko o pojazdy w skali 1 : 1. O ile pamietam nikomu to wtedy nie przeszkadzalo więc nie musisz chyba przepraszać. Temat jak najbardziej modelarski.

Pozdrawiam Marek Popów Latajace RC

Reply to
Marek Popów

PULSAR-to był trafny zakup. Paweł S.

Reply to
pawels13

Czesc !

A ja BC-100 - latam raczej spaliniakami i jest idealna do obslugi pakietow do odbiornikow, nadajnikow (multiplex-czyli 6 ogniw w w nadajniku), a i pakiecik do elektryka tez sie zdarza ladowac.

Pozdrawiam

Reply to
KrzysiekPe

Intelli-Control dudek zielona góra

Reply to
dudek

A ja uzywam nocnej! =D -tryb 14-16h A niedlugo bede uzywal wlasnej produckji opartej na LMku =P

Reply to
Doman

Miałem różne ładowarki, teraz używam tylko Infinity II uwazam że jest bezkonkurencyjna -Pozdrawiam Andrzej. P.S. Nie testowałem jeszcze Pulsara

Użytkownik "Maciej Bucholc" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:c4u45e$e9d$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Andrzej

Infinity II Robbego ;)

Reply to
Marcin Juraszek
  1. Samodział mikroprocesorowy.
  2. Od 2 dni PULSAR jeszcze nieużywany.

Jarek JK

Reply to
JK

Witam!

Mimo, że już "siedzę" w naszym nałogu nie tak znowu krótko, odpowiednią do moich potrzeb ładowarkę kupię dopiero teraz. Zastanawiam się jeszcze - Pulsar (albo podobna) lub Ripmax X - Peak Prodigy. Dokumentacje: Pulsar:

Ceny: Pulsar - 650zł Prodigy - 400zł

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Hitec 340

Reply to
krzysiek777

Pulsar Baaardzo zadowolony użytkownik :-)))

Reply to
Teos

PULSAR - dzisiaj dostałem przesyłkę. Jeszcze nie używałem. peTer

Reply to
peTer

Od ponad roku używam z przyjemnością przede wszystkim PULSARA :-) Zepchnął on w kąt roz-ładowadło na MAX713 -coś na bazie propozycji A.Grodeckiego. Poza tym proste żródła prądowe z taimerem do ładowań 14-16 h. Bywa jednak że ładuję wszystkim co mam :-) !!!

Pozdrawiam Nieprofesjonalista Darek z Radomia

Reply to
darek