Ładowarki - sonda - Jakiej ładowarki uzywasz ??

Hmmmmmmmmmmmm , podsumowując sondę i licząc głosy widzę ze bezapelacyjnie prowadzi.................P U L S A R !! , zaraz na drugim miejscu jest ładowarka BC-100 , a pozniej to juz misz-masz czyli:

-Intelli control ,-Triton, -Max713, a nawet jedna nocna była , takia jakiej ja uzywam ;) ) Gdybym posiadał 650 zł to napewno zakupiłbym Pulsara , bez zastanowienia , niestety , finanse mi na to nie pozwalają , i muszę kupic cos do 260zł :( najlepiej jakąs szybką ładowarkę , taką co w 15 minut naładuje pakiet 7x700mAh , juz prawie zdecydowałem się na ładowarkę Robbe Leader

2 ,mozna jej uzywac i w domu , i na latawisku :) oto link :
ta ładowarka warta jest zachodu ?? i cene tez ma atrakcyjną :) !

Co do profesionalistów ,dla mnie są to ludzie którzy duuuuzo czasu zarezerwowali na swoje hobby ,wydali duuuzo pieniędzy , wylatali juz swoimi modelami parenascie godzin , i w dalszym ciągu widzą w tym wspaniałą zabawę :):):) Jestescie więc profesionalistami :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie , miło strasznie mi się zrobiło jak zobaczyłem jakie jest zainteresowanie sondą :) , a i wnioski z tejze sondy tez wyciągne :)

Maciek.B

Reply to
Maciej Bucholc
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Czesc Czy chodzi o te Pulsary ?

koleszcz
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

bedziesz ladowal swoje pakiety 700mAh w pol godziny. Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Doczytalem pozniej i calkowicie sie zgodzilem :)))

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

No chyba jednak nie :) Przez noc naladujesz jeden pakiet, po czym polatasz powiedzmy 15min i po zawodach. Czekamy na nastepny dzien... Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

| No chyba jednak nie :) Chyba tak =)

| Przez noc naladujesz jeden pakiet, po czym polatasz powiedzmy 15min i po | zawodach. Czekamy na nastepny dzien... Z takimi problemami jakie podal watkodawca borykaja sie poczatkujacy(stad wniosek ze autor jest poczatkujacy). Chetnie mu pogratuluje jesli wylata chocby 3 minuty =) A po takim kilku-kilkunasoto sekundowym locie jest ow przerwa na doladowanie i naprawy =P Zanim sie nauczy latac, to uzbiera na lepsza ladowarke =)

Reply to
Doman
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

roku troszkę polatałem , nawet udało mi się zrobic parę okrązen wokół siebie styropianowym piperem J-3 zanim zupełnie go rozwaliłem ;) (około 40 minut całkowitego latania tego to modelu), teraz mam juz prawie ukonczony modelik moto-szybowca ,więc myslę ze nie będzie on latał tak szybko i nerwowo jak ten piper i ze będe miał okazję polatac troszkę dłuzej (nadzieja matką głupich ;) ), co do ładowarki nocnej ,posiadam takową ale jest ona zupełnie niewystarczająca ( przez chwilę przeszła mi nawet mysl , ze jesli chce oszczędzic to moze kupic 3 takie ładowarki nocne i 3 podłączac jednej nocy = około 30 minut latania :) ) ale faktycznie z tego co mi doradzacie skorzystam z oferty Krzysztofa , tylko tak sobie myslę , ze moze warto by było dozbierac do tej ładowarki za 315zł (tj.Ansmann) ?? Mam jeszcze takie typowo lamerskie pytanie , tak na dobrą sprawę czym się rózni Ni-cd od Ni-mh ?? (z tego co mi wiadomo to ceną , cięzarem , i wydajnoscią , ale które tak naprawdę są lepsze ?? tzn . czego Wy uzywacie ?? profesionalisci :):):) Pozdrawiam.Maciek.

| Przez noc naladujesz jeden pakiet, po czym polatasz powiedzmy 15min

Reply to
Maciej Bucholc
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Przy opcji "jak najtaniej" propozycja Krzyska chyba jest lepsza. Za 100zl,

A co sądzisz Robercie o tej ładowarce za 315 (ANSMANN)chyba jednak na taką się zdecyduje ,podejrzewam ze to juz bedzie docelowa ładowarka ?? czyz to nie jest "protoplasta" popularnego PULSARA ?? Czyli pakiet 7xSanyo700mAh jest do motoszybowca nieodpowiedni ?? (tzn. ze pewnie na takim pakiecie polatam ok.5minut :( , jaki pakiet zalecasz ?? silnik to 400 Graupnera, model będzie wazył około 600-700g ??

Reply to
Maciej Bucholc