Malowanie linii podzialu blach

Witam!

Dlaczego herezje? Ta technika poprostu służy do trochę czego innego. Suche pastele świetnie oddają okopcenia rur wydechowych i działek, a olejne doskonale nadają się na "grubsze" błoto. Poczytaj trochę literatury modelarskiej. Polska na początek wystarczy...

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

Witam!

A komu to naprawdę ładnie wychodzi przy porównaniu z "oil washem"?

Kiedy będzie? Jak będzie, to będzie można dyskutować.

Do podłóg!!!!

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

Witam!

Jakimi? Bo trudno było je dostrzec.

Szkoda - Sieć nie załatwi wszystkiego, może najwyżej pomóc albo zrobić wodę z mózgu. Trochę lektury przydałoby się.

Rozumiem - dokumentacja niepotrzebna, fachowe porady doświadzonych modelarzy też nie. Model i farby załatwiają sprawę.

Jakoś trudno było mi go zauważyć. A ironia (niezamierzona) to nie mentorstwo. Właśnie dlatego należy czytać ;)

Dziękuję za pozdrowiania i pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

...... Ta technika poprostu służy do trochę czego innego. Suche

Hmmm, widziałem modele Henryka Głodka z liniami zabrudzonymi przy użyciu suchych pasteli "rozpuszczonych" w jak mówił w denaturacie, naprawde wyglądało to doskonale. PZDR wojtekp.

Reply to
woperk

Polemizowałem tylko z poglądem, że pastelami nie da sie tego zrobić. Wg. słów Henryka, brudził linie "brudną "wodą"" (na matowej powierzchni) powstałą z częściowego rozpuszczenia pasteli. Nie brzmi chyba jakoś bardziej kosmicznie w porównaniu z innymi washami, by odradzać początkującemu takiego eksperymentu. PZDR wojtekp.

Reply to
woperk

IMHO brudzenie modeli zalezy przede wszystkim od upodoban poszczegolnych osob. Jeden lepiej to robi jedna metoda, drugi inna. Inna rzecz, ze najlepiej wyprobowac je wszystkie/wiekszosc na kilku modelach i wybrac ta, ktora najbardziej odpowiada.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Nie tylko pozwoli ale wrecz bedzie wdzieczny za komentarze. :-)

pozdro

PS. Kurde, no to rozjedzie mnie walcem, co ja narobilem...

Reply to
Siodlo (TS

Witam !!!

S> a czemu akrylowy ??? , a nie np z suchych pasteli ???

mam male pytanko "na boku" ;) czy po washu pastelowo-plynowym ostatnia warstwe lakieru mozna machnac pedzlem czy to technika jedynie dla areo-nautow :)

Reply to
Metabaron

Zamaskowac? Malujesz jeden kolor, na granicy przylepiasz kawalek tasmy (po wyschnieciu tego pierwszego) i malujesz dalej.

Wili

Reply to
Wili