Mocny silnik.

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Budujŕ model z depronu, ktˇry wa┐y ze wszystkim 600g. Mam do dyspozycji na dzie˝ dzisiejszy tylko silnik axi 2814/12, ktˇry to
zabudowa│am w modelu. Co o tym s▒dzicie? Czy moment pochodz▒cy od silnika nie bŕdzie za mocno krŕci│ tym modelem ( da│am poprawkŕ podnosz▒c jedn▒ i opuszczaj▒c drug▒ lotkŕ )? Czy taki moment wraz ze zwiŕkszaniem siŕ prŕdkoÂci modelu bŕdzie mala│? Jakich jeszcze niespodianek mogŕ siŕ spodziewaŠ stosuj▒c ten silnik? Jak im zalpobiec?
Pozdrawiam:)
Add pictures here
Ôťľ
wiadomo┼Ťci
Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Buduj─Ö model z depronu, kt├│ry wa┼╝y ze wszystkim 600g. Mam do dyspozycji na dzie┼ä dzisiejszy tylko silnik axi 2814/12, kt├│ry to zabudowa┼éam w modelu. Co o tym s─ůdzicie? Czy moment pochodz─ůcy od silnika nie b─Ödzie za mocno kr─Öci┼é tym modelem ( da┼éam poprawk─Ö podnosz─ůc jedn─ů i opuszczaj─ůc drug─ů lotk─Ö )? Czy taki moment wraz ze zwi─Ökszaniem si─Ö pr─Ödko┼Ťci modelu b─Ödzie mala┼é? Jakich jeszcze niespodianek mog─Ö si─Ö spodziewa─ç stosuj─ůc ten silnik? Jak im zalpobiec?
Pozdrawiam:)
Znasz to?? -> pfmrc.eu -> poczytaj - od czego zacz─ů─ç
buwi
Add pictures here
Ôťľ