Nietypowe zasilanie aerografu :)

Witajcie
Najpierw się przywitam, bo piszę tu pierwszy raz. Lata mam już swoje ale korci mnie żeby pomajstrować :) Z kasa krucho, wiec na początku rozrzutnosci finansowej
nie przewiduje szczegolnie na wypadek, gdybym sie w tym wszystkim "nie poczul". Na poczatek aerograf. Cos mi swita ze mam gdzies takie urzadzonko, ale bez "zasilania". Nie wiem, byc moze są jakies sprezone powietrza w sprayu, sa oczywiscie dedykowane sprezareczki... Ale rozstawiajac sie z majdanem w garazu, az korci, by wykorzystac powietrze z lezacych obok opon zimowych... Zapas duzy, stalosc cisnienia w czasie calkiem spora, mozna sobie podpompowac w razie czego... Czy ktos cwiczyl cos takiego ? (tylko sie nie smiejcie :p).
Pozdrawiam esgie

Cześć! na upartego pomysł nie najgorszy :-) szkoda że ja na to nie wpadłem ćwicząc podobne prowizorki. Swego czasu musiałem wykonać jednostkowe malowanie małym aerografem. Nie za bardzo uśmiechało mi się inwestować w specjalny kompresor to użyłem kompresora do opon samochodowych. Jako zbiornik ciśnieniowy wykorzystałem butelkę 5L na której korku zarobiłem odpowiednie zaworki. Od bidy dało radę ;-)
Pozdrowienia, Tomek

Witam Widziaem takie rozwizanie na wasne oczy byo to w czasach gdy w sklepach byo mniej Kuzyn studiujcy w szkole plastycznej mia aerograf ale nie mia kompresorka zastosowa zasilanie z dtki samochodowej i sprawdzao si to znakomicie Oczywicie podpompowywa co jaki czas dtk. Pozdrawiam Marek