Noney Bee - jakie maks. napi臋cia?

Witam. Czy mog臋 zastosowa膰 w Honey Bee bateri臋 z 8 AA/AAA zamiast z 7? Czy takie podniesienie napi臋cia b臋dzie tolerowane przez elektronik臋 i
silniki? Zrobi艂em w艂asnor臋cznie koszyczek zamiast oryginalnego akumulatorka, bo mam mn贸stwo akumulatork贸w AA i dobr膮 艂adowark臋. 艁atwiej by艂oby mi go wywa偶y膰 z parzyst膮 liczb膮 akumulatork贸w, no i 艂atwiej by si臋 uni贸s艂 w powietrze, bo 8AA wa偶y sporo wi臋cej ni偶 7 AAA.
Pozdrawiam, Pawe艂 W.
--
"A niekt贸re dzieci, jak si臋 obra偶膮, to pokazuj膮 innym j臋zyk. Ja te偶
pokazuj臋, ale ja wtedy mam racj臋". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.