Oblot Kobuza / Targi w Dortmundzie

Nowości na stronie:
1. Film z oblotu Kobuza (4,45m - całolaminat)
2. Dzisiejsze zdjęcia z Intermodellbau w Dortmundzie.
Zapraszam Piotr
Piotrp_de
U¿ytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Cze¶æ Piotr - gratulacje. Piêkny. Zaczynam powa¿nie my¶leæ nad szybowcami. Ta skala ju¿ mnie rajcuje. Pozdrawiam Tomasz
Reply to
toms
Piêkny model Piotrze gratuluje w pierwszym locie chyba musia³e¶ trochê dodaæ tryma w dó³ [ amo¿e nawet trzeba trochê zwiêkrzyæ pojemno¶æ pakietu:-)] ale w drugim to ju¿ pozwoli³e¶ sobie na figle. Z tego co zauwa¿y³em dobrze reaguje na hamulce.
Ju¿ nie mogê siê doczekaæ kiedy odbiorê Foxa od lakiernika.
Do ¯aru!!! Pozdrawiam Konrad
U¿ytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Konrad "CAT
. Z tego co zauwa¿y³em dobrze
A miêciuchnego ladowania nie zauwa¿y³e¶ ??
Tak ,tak ! To rêka Piotra ! Ale wyuzdane technicznie podwozie to ja !
Reply to
Roh
Cześć,
no tak, w pierwszym locie nie starczyło trymera i trzymałem go na drążku. W drugim locie był już wytrymowany i nie było już walki o przetrwanie ;-) Teraz ręka ze skalpelem drży mi nad kadłubem by operacją plastyczną zredukować mu jeszcze nieco kąt zaklinowania. Ponadto przy oblocie mialem tylko lekki bagnet. Teraz będzie już taki ważący ok 0,9kg. No i jeszcze się też okaże, czy nie trzeba będzie dobalastować (ale nie w sensie wyważenia a poniesienia ciężaru).
A te lądowania to takie delikatne by podwozie wytrzymało. Jak bym je zepsuł, to by mi dopiero Roman dał. Czuję respekt i jak widać znam swoje miejsce w stadzie ;-)
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de