PLANY tenenerek !!!!!!!!!

CZY NAPRAWDE NIKT NIE MA DOBRYCH PLANOW PROSTEGO TRENERKA NA SILNIK 5-7.5
CCM
DOBRE PALNY =>>>dokladne szczegolowe itp
POZDRAWIAM pp
Reply to
davidoff
moze i jest mnostwo ale nic dobrego nie chodzi o ilosc tylko o jakosc - ja szukam dokladnych szczegolowych przejrzystych planow - a takich nie udalo mi sie znalesc U¿ytkownik "Pawe³ 'filek' Fidler" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@wp.pl...
Reply to
davidoff
W Modelarzu nr 3 i 4/2003 s± plany (wk³adka z planami) modelu Piper Cub bodaj¿e na silnik 6,5ccm.
Reply to
Kazik Gajczak
tzn jak± ma rozpiêto¶c - móg³by ktos sprawdziæ kto dysponuje tym czasopismem bo tez by³bym zainteresowany takimi planami (w³asnie w ostatnim numerze reklamowali te plany na sprzeda¿ "opis konstrukcji + zdjecia, plany w 1:4, 2 arkusze A3)
Conti
Reply to
Conti
rozpiętość 1945 mm, długość 1245, silnik MVVS 6,5ccm :)
Reply to
Paweł 'filek' Fidler
to jak dla mnie to troche za du¿y :(((
Conti
Reply to
Conti
a czy kosc moglby mi je ODPLATNIE skserowac i przeslac -BYLBYM BARDZO WDZIECZNY U¿ytkownik "Kazik Gajczak" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bf0u91$36q$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
davidoff
Autor opracowania (Jerzy Gieruszczak) cytuje za producentem zestawu o mozliwosciach dopasowania wielkosci modelu do silnika: - na silnik 2,5 - 4 ccm rozpietosc 1555 mm, dlugosc 995 mm, masa 1700 - 2040 g - na silnik 10 - 14,5 ccm (lub czterosuw 11,5 - 15 ccm) rozpietosc 2285 mm, dlugosc 1435 mm, masa 4310 - 5445 g.
mysle ze ta pierwsza propozycja jest w sam raz dla Ciebie, trzeba tylko przeskalowac plany.
Reply to
Paweł 'filek' Fidler