Trenerek firmy Hype

Witam
W³a¶nie rozbi³em mój pierwszy model i to doszczêtnie:( Niestety chyba nie
by³ to najlepszy zakup (chiñski model Cessna Skymaster) - nie nadawa³ siê na
pogodê jaka panuje u mnie na pomorzu itp. Koledzy doradzaj± wieksz± spalinê
trenerka - znalaz³em co¶ takiego:
toto ma silnik nieznany mniei ani moim kolegom - mafki HYPE. Czy
mo¿e kto¶ siê podzieliæ swoimi spostrze¿eniami odno¶nie tego trenerka a w
szczególno¶ci silnika?
Pzdr
Erni
Reply to
Ernst
Nie wiem czy akurat taki ale tego typu z grubym profilem jak najbardziej bedzie odpowiedni. Mówie o p³atowcu i tylko o p³atowcu . Silnika nie znam ale pewnie jaki¶ chiñczyk na pierwsze kroki wystarczajacy .
Reply to
Roh
Kiedyś taki silnik miałem w rękach w Niemczech ,dość topornie wykonany ale osiągach nic nie wiem. Moim zdaniem kupić sam model i dokupić silnik OS nie będziesz miał problemów z regulacją i moc gwarantowana. Pozdrawiam Wiesiek
Reply to
Wiesiek3
Witam!
Hype jest powiązane z Kyosho, więc nie jest to zupełnie "no name" ;)
Nie miałam do czynienia z silnikiem 13cm, a z 7,5cm3 (w zestawie z Trainer 40), ale myślę, może się przydać parę informacji :)
Tak więc jeśli chodzi o silnik, to łatwo się go reguluje. Po prawidłowym dotarciu ma szeroki zakres regulacji. Jest zadziwiająco stabilny na niskich obrotach.
Silnik jest na łozyskach kulkowych Ma duże ożebrowanie głowicy, co zapewnia dobre chłodzenie.
Pozdrawiam, Małgorzata
====
magradz
U¿ytkownik "magradz" snipped-for-privacy@gd.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:460873b5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Hej! Dosz³y mnie pog³oski, ¿e ten silnik potrafi zgasn±æ podczas latania?? Czy spotka³a siê Pani z czym¶ takim? Pzdr Erni
Reply to
Ernst