Podwyżka cen

Tak to juz jest w Polsce.
Zwiększone zainteresowanie śmigłami do silników benzynowych przyniosło efekt
w postaci podwyżki cen śmigieł w firmie Biela.
Przykład . Za śmigło 24x8 było 64 zł a jest 100 zł.
Panie monopolista nieładnie.........
Reply to
Roman B
Użytkownik "Roman B" napisał w wiadomości... ...
To może czas aby ktoś zrobił konkurencję monopoliście Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Użytkownik Roman B napisał:
64 + 24 + 8 + średni kurs euro i dolara = 100. Jakby nie patrzeć! ;)
Reply to
A.Grodecki
Akurat cena 64 zł za przykładowy produkt była w czasie kiedy 1E oscylowało w granicach 4,80 do 4,90 zł.
No ale nie bylismy tacy "europejscy" jeszcze.......
Myślę ,ze jest to związane ze zwiększonymi zakupami z zagranicy . Podobnie działo się z cenamiw firmie ArtHobby po "załapaniu" się na zagranicznych klientów(wiele lat temu ) Ale w tym przypadku to już przesada. Będę kupował w f-mie Menz choć to dużo drożej. Po prostu odmrożę sobie uszy -a co mi tam .Producent głuchy na polskie realia to i mnie po co uszy ?Do słuchania skamleń typu.......popierajmy polskich producentów.Jewropejczyk w końcu jestem -no nie ?!
Reply to
Roman B
Witam, Szkoda!!! Osobiście nie miałem możliwości przetestować tych śmigieł. Teraz wybieram MEJZLIKA 18x8 za 125zł. I już jest o jednego klienta mniej;-)
Pozdrawiam, DarekRc
Reply to
DAREKRC
a ja kupuje u Grzesia Bieli ...... jak teraz z cena - niewiem , ale mysle ze nie poszło w góre. daje support gratis ;)
Reply to
Marcin Juraszek
Poszło ,poszło ! Ale śmigla ciągną dobrze i są ciche oraz lekkie To fakt
Reply to
Roman B