Podwyzka na Eduarda

Zgodnie z wczorajszym faksem importer Eduarda ma zamiar podnieść ceny na wyroby Eduarda od 8 września. Ceny mają zostać zrównane do cen detalicznych w Czechach, albowiem obecne są zaniżone.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Czesc Mikołaj !

To o ile procent srednio podskocza ceny ?

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Bartosz Piotrowski

aaa..... no to nie dam 80zł za blaszkę do modelu za 20zł :( nie mogło być za dobrze zbyt długo.... No chyba, że ceny na stronie Eduarda są zawyżone w stosunku do detalu w Czechach

pozdro

mRqS

-=RC Latające=-

mrqs

Ke'dem guerfel "Bartosz Piotrowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news: snipped-for-privacy@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Nie mam pojęcia - to jest niemal dosłowny cytat z wczorajszego faksu. Nawet nie wiem, jakie są teraz różnice w cenach.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

a ja powiem tak, juz teraz ktos sie tam chyba z koniem na glowy pozamienial. Ostatnio zaszokowala mnie cena 19 zl za trawionke do Hayabusa Fujimi. Blaszka wielkosci sporego znaczka pocztowego. Wielkosc zooma i takaz zawartosc! Pogielo ich? Podobnie chcialem zakupic trawionke do 88 dragona. Ludzie, 40kilka zl a blaszka bez specjalnych emocji. Kupilem wiec kokpit CMK i juz. A jak teraz podskocza ceny to sie pomalu wykoncza, ja tam i tak zaczynam lubic coraz bardziej naszego rodzimego Parta. Uwazam ze nie ma lepszej blaszki jak Part do foki A i D w 72, podobnie fantastyczne sa elementy trawione do G14 academy.

KP (juz lekko pokur... polityka cenowa Eduarda)

No ale tak swoja droga, blaszka do Peggy lub Lily eduarda jest doskonala i chyba to trzyma jeszcze mnie przy jakiejs porzadnej opinii o ich wyrobach

Reply to
Kuba Plewka

Cześć, Tym bardziej wkurzające, że koszt opracowania blaszki jest śmieszny w porównaniu z kosztem opracowania zestawu żywicznego, koszt materiałów i produkcji również. A ceny blach Eduarda zaczynają gonić zestawy 'detail set' Airesa, czy CMK. A jak porównamy zoom-a Eduarda z kokpitami Airesa, to ceny już w zasadzie podobne (kilkanaście PLN). A ja w tym przypadku zawsze wybiorę żywicę. Powodzenia Edziu! Tylko tak dalej! Pozdr. HK

Reply to
Hubert Kubiak
Reply to
Daniel Lachman

No coz, widac ze i gdzie indziej mozna nie miec za bardzo pojecia o ekonomii... Moze w Eduardzie zatrudnili kogos, na przyklad, z PKP?;(

Przykre to... Na szczescie Parta lubie:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel "Daniel Lachman" snipped-for-privacy@martola.com.pl> ihn news:bio6e5$1ouv$ snipped-for-privacy@foka1.acn.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Niestety, na to się nic nie poradzi i mam wrażenie, że importer pod tym wzgledem szybko dorównał do wielu polskich firm.

Może i prywatny import zabiera im trochę kasy, ale wydaje mi się, że dotyczyć to może jedynie głębokiego południa Polski. W końcu taka wyprawa po modele jest spowodowana ich brakiem na rynku polskim, więc zwiększenie asortymentu i obniżenie cen może go tylko ograniczyć. Pomijam już fakt działania samej firmy, która jaka jest, to wie każdy - szczególnie ten, który coś zamawiał.

Obawiam się, że sporo rzeczy z tej nowej oferty już będzie ciężko sprzedać, bo zestaw żywiczny do Ju 87G z Academy za mniej więcej

100 PLN (plus dwa działka po około 10 PLN) to sporo kasy.
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

hi hi tylko zeby Part nie podniosl tez cen swych wyrobow... KP

Reply to
Kuba Plewka

Ke'dem guerfel "Daniel Lachman" snipped-for-privacy@martola.com.pl> ihn news:birv3g$2uhs$ snipped-for-privacy@foka1.acn.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

No nie, ale łudzę się że tym razem może to tylko dotyczy Eduarda.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Reply to
Daniel Lachman

W liscie snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl (Pavvel) mozna bylo przeczytać min.:

Albo kogos od promocji Pilsnera, kiedy kilka lat temu w USA Pilsner walczyl o pierwsze miejsce z Budweiserem to podniesli cene piwa, tak by bylo troche drozsze od Buda i.... wygrali, po prostu konsumenci kupowali troche drozsze piwo w mysl zasady, drozsze lepsze :) Jednak watpie by pomysl z piwem mial przelozenie na rynek modelarski ;)

Reply to
LuK LaNG

Ke'dem guerfel LuK LaNG snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news: snipped-for-privacy@4ax.com: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Pilsner jest lepszy od Budweisera ;o) Poza tym podnosząc cenę produktów ograniczają ilość kasy na piwo ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

W liscie "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> mozna bylo przeczytać min.:

Jak mawiaja, co kraj to obyczaj ;{