POLSKA INSTRUKCJA do SHAR 20 gotowa (dotyczy SHARK 10)

Witam
w linku znajduje siê instrukcja po polsku do ³adowarki SHARK 20 (dotyczy
SHARK10)
szanowny kol. LUDOMIR ROGALSKI
zdjêdia ARKADIUSZ SZCZODROWSKI
WARUNEK------ TYLKO DO CELÓW PRYWATYCH ----- wykorzystanie do celów
komercyjnych bez zgody autora zastrze¿ona.
TYLE L¡DOWAÑ CO STARTÓW
PS format PDF
podrawiam
ARO
Reply to
ARO
Vex napisał(a):
Też tak myślałem i już pisałem posta że nie hula, ale GetRight ściągnął ten plik bez problemu. Jednakże jakakolwiek próba ściągnięcia tego pliku przez IE zawiodła
pozdr.
Remigiusz Żukowski
Reply to
Remigiusz Zukowski