Pomóżcie z towwer hobbies

Witajcie Chciał bym kupic cos w tym sklepie jednak nie do konca wiem jak - wiem ze do polski wysylaja bo moge obliczac koszta przesylki - ale moglibyscie powiedziec jak im zapłacić ? wogóle jezeli mozecie sie podzielic doswiadczeniami z tym sklepem bylbym wdzieczny

Reply to
LukaS

Kartą kredytową oczywiście. Ewentualnie za zaliczeniem tylko przy dostawie na terenie USA. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Karta kredytowa tak - dowolna ?? Rozumiem że karta np. mbank czy inteligo odpada ??

Reply to
Lukas

Normalna karta kredytowa tzw. wypukla tzn. ze literki na karcie maja wystawac po za nia, nie moze to byc np. Visa elektron (plaska) . Z tego co wiem Visa classic mbanku jest karta wypukla i moze byc. Inteligo nie wiem. Pozdrawiam Arek K

Reply to
kareks

e-karta mBanku na pewno działa

PMK

Reply to
PeKlesyk

Z tego, co napisali na stronie, akceptują oba podstawowe standardy tj. Visa i MasterCard. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski