Pstryczki do Futaby

ja miałem ten sam problem z FF7. ułamal mi sie taki 3 pozycyjny zfrezowany. Zamówiłem w sklepie na Bitwy Warszawskiej w Warszawie mysle ze Ci tez pomoga

----- Original Message ----- From: "prezesik" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Sunday, March 13, 2005 4:45 PM Subject: Pstryczki do Futaby

Reply to
Marcin Juraszek

A moze to pomoze:

Michal

Reply to
Michal Luczak

Witam, Oryginały u dystrybutorów ROBBE w Polsce.

Pozdo. Darek

Reply to
DAREKRC

No własnie. Kiedys był Jantar Kamach z Bydgoszczy ale teraz chyba juz nie jest . Ew - moze w Wimarex-ie lub u Piotra Stabno ? nie powinno byc problemu z czyms takim - w koncu radia sa bardzo podobne

Reply to
Marcin Juraszek