PWM - zagubione linki.

Z glebin modelarni ...

Witam grupowiczow.

Tak sobie przeszukuje google i trafiam na link:

sobie ok przeczytalem. Ale zaraz! Jakos wczesniej nie wpadlo mi to w oczy w linkach strony. No to jedno wstecz i jest:
Jakos tego tez nie kojaze! Wiec jeszcze jednow stecz:
O to juz znam. Szukam linki jak wejsc na poprzednie linki i albo lis mi go ogoniem zakryl, alebo poprstu zguniony link. Jezeli jestem slepy to poradzcie okuliste bo .... zucil(o) sie na oczy (w miejsce kropek wstawic co), albo to burak webmastera i ewentualnie ile jeszcze takich jest.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam swojego czasu była innformacja na grupie że ktoś prosi o wycofanie jego materialow z PWM bo idzie się bawić na drugą piaskownicę czy coś w tym stylu.Widocznie są to te linki.Szkoda bo z RC ubylo wiele ciekawych info.Pozdr Andrzej

Reply to
andrzejkostrubala