[szkutn] co to za linki

mi ktoś mądry powie: co to są i do czego służą linki wychodzące ze stengi bezanmasztu i "rozbloczkowujące" się na wachlarz mniejszych linek? Pierwszy raz coś takiego widzę

bajcik

Reply to
Krzysztof Garus

Jak na moje oko, to po prostu chodzi o to, aby nie przyczepiać dużej liny w jednym miejscu sztagu, bo by go wygięło, ale aby rozłożyć obciążenie na większej długości. Pozdrawiam, Tomek

Krzysztof Garus wrote:

Reply to
Tomasz