(RC) elektryk dwusilnikowy

Witam, Mam pytanko do elektronikow: Jak podlaczyc w elektryku dwa silniki tak, aby mozna bylo sterowac nimi roznicowo? Rozumie, ze dwa regulatory, ale obydwa maja kable do pakietu, znaczy sie udawac ze jednego nie ma? Chcialbym zrobic "zurabade". Pzdrw Robert.

Reply to
Robert P

Cześć, Ja sądze że trzeba je po prostu zmiksować. Jak to zalezy od aparatury jaka posiadasz. Analogicznie do lotek na dwóch serwach. Co to jest "zurabade"?

Reply to
Teos

Dnia 2004-04-08 09:41, Użytkownik Robert P napisał:

A dlaczego nie podłączyć ich do jednego pakietu? Chyba, że zrobienie rozgałęzienia uważasz za przeróbkę...

Jeśli zaś martwisz się o zasilanie odbiornika, to chyba równoległe zasilenie z dwu BEC-ów nie jest groźne (w praktyce, będzie pracował ten o ciut wyszym napięciu), choć prawdę mówiąc nigdy nie testowałem takiego równoległego łączenia stabilizatorów. Lepiej po prostu jeden z BEC-ów odłączyć (np. wyjąć pin zasilania z wtyczki do odbiornika).

Reply to
Jakub Witkowski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witaj

W Twoim liście datowanym 8 kwietnia 2004 (09:41:53) można przeczytać:

RP> Witam,

RP> posiadasz.

> [...]

Reply to
Teos

Witam !

W opisanej sytuacji jeden regulator odetnie prąd zaś drugi będzie jeszcze sporo chodził gdyż napięcie pakietu znów wzrośnie sporo ponad ustawiony cut-off wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie latanie pod koniec pakietu na sporej wysokości żeby było jeszcze co ratować lub zmierzyć ile można polatać na jednym pakieciku i lądować tuż przed jego końcem ...

Pozdrawiam Andrzej D.

ajek6