[rc] oleje w paliwie

Witam Szanownych Grupowiczów,
Czy Klotz gryzie się z rycyną? Mam 5l MT F/I 10% nitro, jest tam 18% klotza, mam również rycynę MT i zastanawiam się czy nie będzie jakiś nieporządanych
efektów, jeśli do tego paliwa z klotzem dodam trochę oleju rycynowego ~2.5%. Myślę, żeby dodać do 5 litrowej bańki 100ml rycynowego. Paliwo przeznaczone do 4T Saito (jeszcze na dotarciu) i OSa.
pozdrawiam, qrdl