[RC]pierwsza spalin贸wka - samolot

Witam
Szukam mojej pierwszej spalin贸wki do polatania. Dotychczas lata艂em na elektrykach ok. 600g z silnikami speed 400. Mia艂em trenerka, mia艂em fun fly-e z profilem
clark y, bez wzniosu skrzyd艂a, tak 偶e pewne do艣wiadczenie mam.
Szukam spalin贸wki o podanych parametrach:
- zestaw ARF, cena w okolicach 500z艂 - silnik oko艂o 6ccm-10ccm - koniecznie dzielone skrzyd艂o z mo偶liwo艣ci膮 szybkiego posk艂adania samolotu do "walizki" - co艣 co umo偶liwi oswojenie si臋 z spaliniakami i jednocze艣nie da mo偶liwo艣膰 poszale膰 w powietrzu za jaki艣 czas - co艣 pomi臋dzy trenerkiem a akrobatem. - najlepiej bez wzniosu skrzyd艂a - je偶eli b臋dzie mo偶liwo艣膰 wykonania zawisu na 艣migle to bedzie 艣wietnie (ale to ju偶 bardziej zale偶y chyba od samego silnika jak i 艣mig艂a)
Czy z Waszego do艣wiadczenia mo偶ecie co艣 poleci膰. Znalaz艂em bardzo 艂adny model Black Horse - super air - ten niestety, ale ma sta艂e skrzyd艂o, lub explosion f3a. http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?d=katalog&k_id=1&p_id
Z g贸ry dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
Pzdr Darek
Polecam "KATANA PROFILE 3D 40 V2" z Nastika. Silnik 6..8ccm. Prosta, tania i lata za...艣cie. Maniek.