[RC]pierwsza spalinówka - samolot

Witam

Szukam mojej pierwszej spalinówki do polatania. Dotychczas latałem na elektrykach ok. 600g z silnikami speed 400. Miałem trenerka, miałem fun fly-e z profilem clark y, bez wzniosu skrzydła, tak że pewne doświadczenie mam.

Szukam spalinówki o podanych parametrach:

- zestaw ARF, cena w okolicach 500zł

- silnik około 6ccm-10ccm

- koniecznie dzielone skrzydło z możliwością szybkiego poskładania samolotu do "walizki"

- coś co umożliwi oswojenie się z spaliniakami i jednocześnie da możliwość poszaleć w powietrzu za jakiś czas - coś pomiędzy trenerkiem a akrobatem.

- najlepiej bez wzniosu skrzydła

- jeżeli będzie możliwość wykonania zawisu na śmigle to bedzie świetnie (ale to już bardziej zależy chyba od samego silnika jak i śmigła)

Czy z Waszego doświadczenia możecie coś polecić. Znalazłem bardzo ładny model Black Horse - super air - ten niestety, ale ma stałe skrzydło, lub explosion f3a.

Z góry dziekuje za ewentualne odpowiedzi.

Pzdr Darek

Reply to
darek__0

Polecam "KATANA PROFILE 3D 40 V2" z Nastika. Silnik 6..8ccm. Prosta, tania i lata za...ście. Maniek.

darek_ snipped-for-privacy@op.pl pisze:

Reply to
maniek