Royal Evo - akcja naprawcza

Czesc,
Czy naprawde istnieje potrzeba wysylania nadajnika do Multiplexa? Czy ktokolwiek z Was mial jakies problemy z tym radiem? Czy to tylko objaw
przeliczenia bardzo rzadkich przypadkow awarii x obliczona przez prawnikow wyplata odszkodowania?
Radio kupilem z 2 miesiace temu i wciaz nie mam czasu nawet go wlaczyc, wiec pewnie nastepny miesiac bym przezyl (choc to juz sezon). Jednak jakos mi sie nie podoba pomysl wysylania tego cacuszka przez pol europy...
Pozdrawiam, Marcin
Jeśli latasz czymś, co ma rozpiętość 1m. i jest napędzane elektrykiem, to pewnie możesz sobie darować wysyłkę, albo posłac im to w zimie. Najwyżej stracisz model. Jeśli latasz 4m modelem z 80cm benzyną, to przy niekorzystnym zbiegu okoliczności możesz mieć bardzo poważną ranę w życiorysie.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Najlepiej wyślij do Riku. Są ( przynajmniej byli ) wyłącznym dystrybutorem Multiplexa na Polskę, a oni puszczą to dalej swoją spedycją. Po 2-3 tygodniach radyjko do Ciebie wraca i jest wszystko ok. Nawet jeżeli było w pełni sprawne, to masz tą pewność, że zostało dodatkowo przetestowane.
Wydaje mi się, że skoro robią taką poważną akcję to coś musi być na rzeczy...
Pozdrowienia, Tomek
To wszystko prawda, ale czy KTOKOLWIEK mial jakies problemy z EVO?
Marcin

Przejdźcie nareszcie na Futabę i przestancie się użerać z beleczem.
Wojtek

a jak juz kupicie, to sprawdzie numery seryjne... w razie czego wysylka do producenta ;)
http://2.4gigahertz.com/techsupport/service-advisory-tm7-7c-6ex.html
WS

Haha...rozbroiłeś mnie ;-)
Pozdr. Tomek
Dzis wyslalem nadajnik do Riku. Oni poslą go dalej. Potwierdzili koniecznosc wymiany oraz jasno stwierdzili, ze uzywanie jest na wlasną odpowiedzialnosc, gdy naprawa nie bedzie wykonana. Ogolnie bardzo milo i pelne wsparcie. Rzetelny przedstawiciel.
Pozdrawiam, Marcin