[RC] TS NightBomber ;)

Witam wszystkich !

Pisałem niedawno, że przewietrzałem Twinstara przy okazji testowania oświetlenia. Wczoraj wieczorem odbyła się próba generalna. Co wam powiem, to wam powiem, ale trochę sie cykałem - ciemnica na tym polu jak w.....wiadomo gdzie. Ale co tam - wspiąłem sie na górkę i z "pewną taką nieśmiałością" rzuciłem Twinstarem w mrok....

A o tym jak do tego doszło i co było dalej - zapraszam na:

Piotr Konopka

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 20 października 2003 (22:54:32) można przeczytać: PK> A o tym jak do tego doszło i co było dalej - zapraszam na: PK>

szkoda tylko że widać tylko ostatnie 2 zdjęcia, przynajmniej u mnie :-( P.S. To kiedy do mnie wpadniesz ?

Reply to
Teos

Już widać - nie jestem tak szybki jak elektrony - najpierw wyszedł post na grupę a w tle szły zdjęcia na serwer.

Miałem zamiar dzisiaj, ale niestety w pracy musiałem pracować :( Może jutro uda mi się urwać chwilkę. A masz w pracy te plany ?

Reply to
Piotr Konopka

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 20 października 2003 (23:13:17) można przeczytać: PK> Już widać - nie jestem tak szybki jak elektrony - najpierw wyszedł PK> post na grupę a w tle szły zdjęcia na serwer. Juz lepiej , brak tylko jednego zdjęcia pod tym zdjęciem z płytką.

PK> Miałem zamiar dzisiaj, ale niestety w pracy musiałem pracować :( PK> Może jutro uda mi się urwać chwilkę. A masz w pracy te plany ? Zapraszam, noszę przy sobie :-))

Reply to
Teos

Super sprawa! Pływałem Zefirkiem na włączonych światłach i wiem jaka to przyjemność. Jeśli kiedyś skuszę się na podobny eksperyment, to pierwszego lotu dokonam przed świtem - tak na wszelki wypadek. :)

Reply to
Piotrp

To właśnie twój Motylek w Pile natchnął mnie do wzięcia się do pracy :) Natomiast moje światełka - jak widać na obrazku są raczej punktowe, nie oświetlają kadłuba. Przy próbach wyszło mi, że z daleka lepiej jednak widać punkt świetlny, niż to, co on oświetla. Tym bardziej, że Twinstar jest szary. I lata dużo dalej i szybciej niż Motylek...

Będę też myślał o światłach lądowania - ale to już chyba z osobnym zasilaniem

Reply to
Piotr Konopka