Re: ART HOBBY - Kolejna porażka "monopolisty" - długie ale warto poczytać

Dobre :) Np. otrzymujesz w zestawie niesprawny silnik - dzwonisz do arthobby a tam: (ah) czy silnik ma naklejkę

wariant 1 (ty) tak (ah) gwarancja nie obejmuje uszkodzonych silników (własciwie nie obejmuje niczego)

wariant2 (ty) nie (ah) to pałuj się pan albo niech się inni pałują (np. riku)

;)

______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel

Swoją drogą ciekawe czy GWS jest świadom podejścia do klijenta i opini jaką ten sklep ma ...... Sam osobiście tam nie kupowalem ale po tym co tu czytam wiem że ich klijentem napewno nie zostane....

Reply to
armania

Swoją drogą przyszedł mi do głowy pomysł....Może Art Hobby wprowadzi coś w rodzaju przeglądu na wyroby nowego dostawcy aby wszyscy latali na "legalnym "sprzęcie :P a nie sprzęcie przemytników :P

Reply to
armania

Hmmm..

Czytam z zaciekawieniem i wiele już słyszałem o tym sklepie złego, kiedyś nawet doczepili się do mnie że na internecie umiesciłem przeobioną do htmla instukcję od aparatury , ale to już historia przedawniona, w każdym razie to już nie pierwsza taka dyskusja na temat podejścia do klienta powiedzmy sobie nie fachowego. Jako że jestem użytkownikiem Hiteca kupowałem parę razy osprzęt w tym że sklepie i chyba o dziwo z tego co czytam miałem farta bo zawsze było szybko i fachowo, aż sie boję plu plu plu jak mi sie coś popsuje, całe szczęście że mam 102 naklejki sklepu na aparaturce to może naprawią. Ale nie do tego zmierzam, tak narzekacie i narzekacie a może warto by było wystosować jakiś oficjalny protest w formie pisemnej do władz/właścicieli sklepu z prośba o poprawę jakości usług. Całe szczęście że są także inni dostawcy, ja tam wolę MM z Krosna zawsze jest Super i to jest przyszłość sklepów internetowych..

Pozdrówka LarsD

LarsD

| Czytam z zaciekawieniem i wiele już słyszałem o tym sklepie złego, kiedyś | nawet doczepili się do mnie że na internecie umiesciłem przeobioną do htmla | instukcję od aparatury He? Moglbys podac jakies szczegoly?

| mam 102 naklejki sklepu na aparaturce To ja mam 1001 =) Tyle mi ich ponaklejali ze cholera bierze. A dodatkowo tak mi osteploiwali pudelko ze praiwe bialego nie widac =|

| tak narzekacie i narzekacie a może warto by było wystosować jakiś | oficjalny protest w formie pisemnej do władz/właścicieli sklepu z prośba o | poprawę jakości usług. Z tego co wiem to byly takie proby i to nie jednostkowe efekt podobny do "grochem o sciane".

| Całe szczęście że są także inni dostawcy, ja tam wolę MM Model Making? Slyszalem ze potrafia byc ospali no i ich niektore obiekty latajace sa kiepskiej jakosci. Ale osobiscie nic tam nie kupowalem.

Reply to
Doman

Witajcie!

Osobiście korzystałem z usług MM i Riku. Riku jest szybko, sprawnie i fachowo. MM jest podobny ale ma gorszą jakościowo balsę :(

Dzozi

Witaj LarsD

Mysle ze to juz nie te czasy i mozemy tera zaglosowac nogami wydajac nasze pieniadze gdzies indziej. Tym bardziej ze za chwile wchodzimy do Europy!!! To daje bardzo duze mozliwosci wyslania paru aroganckich panow na "samopalowanie"

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight