Re: Blejzyk + dylemat w wzborze

Mam Mefisto, koñczê go montowaæ. HS-81 bez problemu chowa siê w p³acie.

> Obecnie serwo siedzi w koszulce termokurczliwej i jest jeszcze zaglêbione > ok 0.5mm w p³acie. Myslê ¿e gdy podklejê je bêdzie na równi z p³atem. > Co do wyboru profilu to kupuj±c model w Ol-Pen nie mia³em zbytnio wyboru, > tylko profil S6063. > Je¿eli chodzi o wagê to nie pamiêtam ile wa¿y sam p³atowiec, natomiast mój, > mo¿e nie gotowy do lotu ale z kompletem wyposa¿enia wa¿y 600g. > My¶lê ¿e w przeci±gu miesiaca powinienem go skoñczyæ i oblataæ. Na razie nie > mam pojêcia jak rozwiazaæ napêd sterów ogonowych V. Oryginalne zaczepy > wymagaj± du¿ego wyginania siê popychacza a otwór w belce ogonowej jest dosyæ > ma³y. Widzia³em rozwi±zanie na PWM proponowane do Elfa ale nie bardzo > rozumiem jak to dzia³a.

Ja na razie, puki nie zmienie radyjka to bede chial go zrobic na 2 kanaly. Kierunek na lotkach sterowanych mikro serwami w platach i wysokosc na jedym serwie standard w kadlubie, sterujacym obydwoma klapkami w V. koszyk (plytke) na serwa bede chial zrobic przykrecana na male wjkrety do drewna do przyklejonych we wnetrzu kadluba listew, by moc pozniej wymienic mocowanie na dwa mini serwa i pomiksowane V (kierunek i wysokosc). Co do serwow do platow do zastanawiam sie czy nie zaoszczedzic troche i kupic na Allegro nowe mikro serwa u MAREKDAW. Po 65zl byly mniej wiecej odpowiedniki HS81 ale o mniejszej sile (1.6kg) Czy takie wystarcza do lotek?

Czy w kadlubie zmiesci sie standardowe serwo? Jesli nie to pewnie bede musial kupic 3 powyzsze serwa mikro.

A moze jednak First+ ? Tam standardowe serwo do kadluba wejdzie na 100% ;o)

--

---------------------- pozdrowienia Piotr Tomczak (sector)

sector

aha - masz moze adres i telefon do firmy Blejzyk? Brak strony w internecie troche mnie nurtuje. To chyba podstawa w naszych czasach. Rozumiem,z e forma ta przygotowuje bombe www dla nas, ale jak to dlugo moze jeszcze trwac??

Reply to
sector