Re: do Marka list otwarty (troszke dlugawe)

pozwol ze tego tez nie skomentuje. ani miejsce ani czas ku temu. jestes po prostu zenujacy... i fakt - placze w kaciku, ale ze smiechu... chyba nie sadzisz ze bede teraz nerwowo wertowal ksiazki aby odpisac na Twoje zarzuty... :-) naprawde, znajdz sobie inne pole do popisu

ja tam swietnie sie bawie i podoba mi sie wszystko :-)

KP

Reply to
Kuba Plewka

Witam ponownie!

Coż, może pan Nohara myli się. Może mylą się też pracownicy z Champlin, którzy pisali o tym na wyszydzanym przez Ciebie "12' High". Sprawdź wątki z grudnia- stycznia. Poza tym nie ma żadnych (literalnie żadnych) informacji o Betriebweku Ta-152 w Champlin. O tym co się z Ta (i gdzie) zachowało proponuję poczytać w książce Harmanna wydanej przez Schiffera. Jak dotąd nie ma lepszej dokumentacji o Ta :-)

Chwilowo jako argument wystarczą fotki z Champlin. A wątków możesz też sam poszukać. Cała reszta jak wyżej.

Przed którą restauracją? Bo były dwie - ta teraz jest trzecia. Zdjęć D-13 w jej oryginalnym stanie muzealnym z lat 50 nie ma. A poźniej zrobiono z niego szopkę. Dopiero teraz próbuje się ją przywrócić do właściwego porządku. I w Crandallu nie ma nic poza tym.

Teraz Ty nie podajesz swoich źródeł. A szkoda. Bo może to znaczy że Held, Scutts i Murawski (choć on w tym towarzystwie jest i "last i least") mylą się. Ja też nie zanam żadnej fotki z "reverse mottling" na He 219. Proszę komentarz.

Może będą lepsze, niż Twoje polemiki. Mało argumentów, dużo inwektyw - to nie jest sposób na poważną dyskusję.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

Witam!

A widzisz - przyjąłeś czyjąś wersję. Ja też, ale przyznawałem się do tego od samego początku. Poza tym na mój gust zbieżne wersje Japończyków, JaPo i Krzyżana, to o dwóch świadków więcej niż samotny Crandall.

Znw to tylko odczucia - podśmiewałeś się z Kuby, że często cytuje 12' High. Ot i wszystko.

Chętnie - czekam więc na stosowny wątek. Nadal co prawda nie odpowiedziałeś na moje pytania, ale OK. Poza tym, zdjęcia z podanego przez Ciebie linku jakoś się nie otwierają. No i zdjęć czyjegoś modelu nieuważałbym za stosowną dokumentację. Nadal jestem nieprzekonany.

Dzięki. Przynajmniej zgadzamy się choć w jednym :-) To miłe. I chyba dlatego należy EOT.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich