Re: Gdzie się lata??

Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Yogi

W okolicach Kielc jest trochę modelarzy lotniczych RC.Późnym popołudniem czasami można ich spotkać na lotnisku w Masłowie.Ale to chyba fakt,że towarzystwo jest mało zgrane.Osobiście b.często latam poza lotniskiem(nie mam wtedy żadnych ograniczeń).A może zaczniemy integrować środowisko? Paweł S.

Reply to
pawels13

Witaj

Ja często latam samotnie lub z widownią ale nie modelarską, trochę to i smutne ale za to nigdy nikt mnie nie zakłucił

Reply to
LarsD