Re: Jak zepsułem i naprawiłem Azteka

Skądś to znam... tylko u mnie udało się naprawić.

na przyszłość - jeżeli spust się zablokował, to nie ciągnąć, tylko zanurzyć na 5 minut w rozpuszczalniku nitro. Po chwili zalepiająca sprężynę farba puszcza i jest wszystko w porządku.

Reply to
Marek Barbaszyński

He... Miałem to samo ze trzy tygodnie temu. I tak samo naprawiłem - nie ma to jak porządny drut :-)

Pzdr, Paweł

Reply to
Vodnik

Mialem ten sam problem, ale aerograf zostal wymieniony na nowy w przeciagu 2 tygodni. To nie producent tylko agent ktory Ci sprzedal ten aerograf jest marny. A poza tym tak jak mowisz- malowac to Aztek maluje bardzo fajnie, ale jakosca wykonania nie grzeszy. Lukasz

Reply to
Lukasz Kedzierski