Re: styrodur

znalazlem firmę - polecam. bo można prowadzić firmę handlową z plastikami. małą, średnią i ogromną :) ta jest ogromna i ma depron zielony wymiary 1,2,3,4,5,6 cm. kupilem 2 cm i 4 cm za jakies 26 zl wystarczy mi na rok eksperymntów z depronem. moga wyslac poczta. ciekawe bo paczka bedzie bardzo duza. maja tez PVC o roznych grubosciach - doskonale do budowy urzadzen amatorskich lub do budowy narzedzi pomocnych przy obrobce depronu. np uchwyt na noz z katowym ustawianiem do przycinania platow, katomierz, wzorniki zeberek etc. tak to juz jest mamy XXI wiek i z tworzywami trzeba sie liczyc.

jamic

Reply to
> [...]

> plastikami. małą, średnią i ogromną :) > ta jest ogromna i ma depron zielony wymiary 1,2,3,4,5,6 cm. kupilem 2 > cm i 4 cm za jakies 26 zl wystarczy mi na rok eksperymntów z depronem. > moga wyslac poczta. ciekawe bo paczka bedzie bardzo duza. maja tez PVC > o roznych grubosciach - doskonale do budowy urzadzen amatorskich lub > do budowy narzedzi pomocnych przy obrobce depronu. np uchwyt na noz z > katowym ustawianiem do przycinania platow, katomierz, wzorniki zeberek > etc. tak to juz jest mamy XXI wiek i z tworzywami trzeba sie liczyc. > > jamic > > A jak sie ta firma nazywa? MOzesz cos przyblizyc? > > Pozdrawiam Robert

==

pozdrawiam jamic

Reply to
jamic