Re: styrodur

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

> [...]

Dzieki za informacje. W Komforcie w Lublinie jest 3 mm i 6 mm - ale w paczkach po 10 szt (6 m2) za cene okolo 40 zl. Sprawdzę jeszcze w OBI.

Reply to
jamic

Użytkownik "jamic" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@l1g2000hsa.googlegroups.com...

> On 23 Gru, 22:43, "Andrzej" snipped-for-privacy@wytnijtoskrol.pl wrote: > > > Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w > > wiadomościnews: snipped-for-privacy@c4g2000hsg.googlegroups.com... > > > >Poszukuję planów do budowy szybowca w klasie F1A. Interesują mnie > > >plany w postaci elektronicznej. > > > Cześć. > > Jaki model to ma być ? w jakiej technologii ? najnowszej ? czy > > początkujący ? > > > Pozdrawiam Andy > > F1A w technologii klasycznej :)x bez depronowych skrzydeł. czyli > skrzydło drewniane żeberkowe. oklejanie papierem japońskim + cellon. > tył w układzie: poziomy i pionowy statecznik. bez ruchomych elementów > lotki stery wysokości i kierunku. potrzebuję plan - chcę wykonać cały > szybowiec od podstaw. nie chcę kupować do montażu np jaskółki czy > kowalika. żeberka wytnę samodzielnie. > -- koniec oryginału -------------------------------------------------- > > Cześć. > Dobra już wszystko wiem. > Potrzebujesz plany szybowca nie F1A, > a F1A/M ta jedna literka zmienia wszystko to tak jakbyś szukał planów > samochodu Formuły jeden, a chciał tak naprawdę planów gokarta. > Tobie chodzi o szybowiec wielkości "jaskółki" czyli A 1/2. > W wolnej chwili zeskanuje cały rozdział "Szybowce szkolne F1A/M" i > prześle na Twojego e-maila. > Będziesz tam miał pokazane metody budowy i kilka planów do wyboru. > Jeśli to będzie dla Ciebie za skomplikowane to może jakaś Modelarnia > jeśli jest takowa w Twojej okolicy. > > Pozdrawiam Andy

tak Andy masz rację

bardzo dziękuję za informację. o to właśnie mi chodziło F1A/M. muszę zbudować F1A/M.

pozdrawiam jamic

> [...]

> On 23 Gru, 22:43, "Andrzej" snipped-for-privacy@wytnijtoskrol.pl wrote: > > > Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w > > wiadomościnews: snipped-for-privacy@c4g2000hsg.googlegroups.com... > > > >Poszukuję planów do budowy szybowca w klasie F1A. Interesują mnie > > >plany w postaci elektronicznej. > > > Cześć. > > Jaki model to ma być ? w jakiej technologii ? najnowszej ? czy > > początkujący ? > > > Pozdrawiam Andy > > F1A w technologii klasycznej :)x bez depronowych skrzydeł. czyli > skrzydło drewniane żeberkowe. oklejanie papierem japońskim + cellon. > tył w układzie: poziomy i pionowy statecznik. bez ruchomych elementów > lotki stery wysokości i kierunku. potrzebuję plan - chcę wykonać cały > szybowiec od podstaw. nie chcę kupować do montażu np jaskółki czy > kowalika. żeberka wytnę samodzielnie. > -- koniec oryginału -------------------------------------------------- > > Cześć. > Dobra już wszystko wiem. > Potrzebujesz plany szybowca nie F1A, > a F1A/M ta jedna literka zmienia wszystko to tak jakbyś szukał planów > samochodu Formuły jeden, a chciał tak naprawdę planów gokarta. > Tobie chodzi o szybowiec wielkości "jaskółki" czyli A 1/2. > W wolnej chwili zeskanuje cały rozdział "Szybowce szkolne F1A/M" i > prześle na Twojego e-maila. > Będziesz tam miał pokazane metody budowy i kilka planów do wyboru. > Jeśli to będzie dla Ciebie za skomplikowane to może jakaś Modelarnia > jeśli jest takowa w Twojej okolicy. > > Pozdrawiam Andy

Dziękuję. Muszę się wczytać w te informacje.

Reply to
jamic

najlepszy styrodur to izo-floor - extra jest. mozna w komforcie na sztuki kupowac a nie w paczkach tak jak myslalem. trzeba tylko uwazac bo sa rozne rodzaje. plyty karbowane z rowkami na powierzchni do zastosowan modelarskich sie nie nadaja. nadaja sie natomiast plaski -

6mm kupilem za 7 zl za m2 plaskie byly.

pozdrawiam jamic

Reply to
jamic