Re: zwiekszenie zasiegu

nigdy w zyciu... odbiornik (podobnie zreszta nadajnik) jest robiony na PASMO

27Mhz, 35Mhz lub 40Mhz... kwarc nie ustala pasma a kanal wybierany w danym pasmi.. jesli juz chcesz zwiekszyc zasieg to zmien odbiornik w lodce na 35MHz.. ta lodka jakas zabawka?

pozdr

Reply to
mr_qpa

Mirku, ja z kolei nie znalazłem tego adresu, niestety szkoda ale nie trać nadziei, moze najpierw skontroluj, czy z antenkami w nadajniku i odbiorniku jest wszystko ok, czy są "odpowiedniej" długości, czy nie ma luzów itp. Nie trać nadziei i co jakis czas wysyłaj tego posta, z pewnością ktoś się wypowie. Teraz okres wakacyjny, wiesz jak jest.....

pozdrawiam,

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
tomii

jesli juz chcesz zwiekszyc zasieg to zmien odbiornik w lodce na

Nigdy w zyciu!!! Pasmo 35MHz jest WYLACZNIE dla modeli latajacych, jesli chcesz to uzyj 40MHz

Pozdrawiam

Alex

Reply to
Alex

dzieki wszystkim za odpowiedz pozdrawiam Mirek

Reply to
Myrek

Cześć Mirku,

a ja niestety nie znalazłem owego adresu, jednak nie trać nadziei i od czasu do czasu przypomnij się na grupie. Teraz sa jeszcze wakacje więc wiesz sam. Posprawdzaj przede wszystkim czy z antenami jest wszystko ok, czy sa prawidłowo i pewnie podłaczone, czy mają "odpowiednie" długości itp, wiesz... Moze cos nie tak z zasilaniem.... no róznie być może.

Pozdrawiam,

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
tomii

Witam ponownie i bardzo przepraszam za te wielokrotnosci postów, jak zapewne sie domyslacie wynikło to z problemów onetu: co wysłałem to "znikało" teraz widze nadmiar.

pozyteczna strona Mirku, gdzie szukał bym rady:

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
tomii