[redukcja-lotnicze] Mini-projekt Ta-152

tez tak sadze, sorry ale gotowy model...oczywiscie umiesc go w galerii ale jako wklad do projektu (tzn wspolenj budowy, dyskusji o przedmiocie, pomocy etc) to juz nijak sie ma...

KP

niemniej - jesli masz chec budowy kolejnego ciekawego Ta 152 badz ktoregos z prototypow "Hohenjagera" uwazam ze jak najbardziej pasuje do projektu, czyz nie?

Reply to
Kuba Plewka

Hej Piotrek No niestety nie moge sie zgodzic z Toba. Pozwol ze odniose sie do Twoich wypowiedzi po pracy OK? Temat ciekawy i wart dalszego walkowania :-) a teraz lece do roboty!

pozdrawiam KP

Reply to
Kuba Plewka

Witam!

Nie chodzi. Chodzi o kolor eloksalowanego aluminium - rzeczywiście był złotawy.

To co przyjęło się nazywać RLM 99 to po prostu rozcieńczona szpachlówka. I nikt nigdy nie powiedział, że była mieszana z RLM 02.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
hauptmann bittrich

Witam!

natomiast RLM

Owszem, nie tylko Lifecolor. Ale na przykład nie ma w dokumentach farby RLM

84, a kolor taki produkował Aeromaster. Nota bene - też zielonkawy.

To mało znasz. Sporo późnych Fw-190 A-8 miało takie malowanie. Popatrz choćby u Michulca (5 część malowań Luftwaffe).

nitro i taka sama szpachlówka, nie wspominając o akrylach... Możliwe, i owszem. Tylko nigdzie nie ma na to dowodów. Pomijając fakt, że od

1942 roku znacząco ograniczono stosowanie RLM 02, zastępując je RLM 66.

Nie tylko. Na G-K było identycznie i wnętrze kadłuba też eloksalowano.

To i do kompletu, powinny być tęczowe kokardy.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
hauptmann bittrich

Witam

Pomyliłeś i "zeznania" i "świadków". za coś takiego chyba wywalają z palestry:)

Mieszanie RLM 02 z czymśtam to tylko hipoteza, zaznaczyłem to wyraźnie. Natomiast zamiana na RLM 66 dotyczyła kokpitu i to z powodów innych niz wyrzucenie na śmietnik zapasów 02, tej ostatniej uzywano nadal do chociażby malowania wnętrz kadłubów

Z tym że wnętrze kadłuba i tak malowano RLM 02 (w każdym razie jeszcze G srodkowych serii)

ale tak poważnie to co to za jasno-zielona farba (spód części kadłuba i skrzydeł, także u Michulca)?

Piotrek Gmurczyk

Reply to
piogmu1

Jak tylko skończe obecny model od razu łapie Ta-152 i do roboty

Pozdrawiam

Reply to
Artur Domanski

CZeść!

Będę robił Ta z Italieri w 1/48, proszę o dopisanie mnie do projektu.

PZDR - socjo.

Reply to
socjo1

Panowie pytacie czemu jest nas tak mało-ano Wam odpowiadam po prostu model Ta-

152 jest prawie w tej chwili nie do kupienia , a co do projektu pt. Mustang to jest pare modeli w tej chwili na rynku i mase dodatków oraz opracowań. Ale i tak Mustang z "naszym" szybowcem nie ma szans !!!! :-))))
Reply to
Artur Domanski

... Ale

Wiem, że się tylko tak przekomarzacie, ale gdyby dotankowac waszego tanka paliwem tak aby mu sie zasięg z mustangowym zrównał - to kicha. A przy P-51H to i bez tego paliwa wymięka. Może te Tanki i Dory niezłe, ale jake paskudne. Uf, musiałem to napisać. wojtekp.

Reply to
woperk

korZyść, że niewiedzy nie można w takim przypadku zarzucić). Ja np.uważam, że najpiękniejszy jest Spit, ale Dorka też niczego sobie. Więcej ma wdzięku wg mnie, niż ten oprych z ciemnego zaułka - focke wulf z krótką mordą. A motoszybowiec- no dla mnie te skrzydełka to kolejny estetyczny plus. Ale i tak SPIT rules i wszystkie jego zaokrąglonka!! (zwł. te pod centropłatem!) PZDR - socjo.

Reply to
socjo1

Na te pokraki proca dzieciaka z sasiedztwa powinna wystarczyć, hehe. Pojednawczo - krótkie Foki są OK IMHO. wojtekp.

Reply to
woperk

..... Ale i tak

Racja, zwłaszcza 9-tka (ktos napisał, że jej kadłub jest jak zgrabna kobieca noga). Modele z Griffonami też OK. wojtekp.

Reply to
woperk